Vandaag weer wedstrijd na vorige week eindelijk weer goed gereden te hebben na lange tijd (vorige week 2 winstpunten)
Ik kwam er achter dat ik hetzelfde jurylid has als vorige week (waar ik winst gereden had)
De dag begon niet zo goed, omdat het heel glad was en ik moest lopend naar wedstrijd. Heb dus heel langzaam aan moeten doen en zou het niet gaan halen. Gelukkig wou iemand met mij ruilen, waardoor ik een half uur meer tijd had. Eindelijk aangekomen, snel gaan inrijden, maar ik vond het niet lekker gaan en tijd was toch nog te kort. De proefjes vond ik niet zo super gaan, vorige week ging beter, maar er zaten wel onderdelen in waar ik heel trots was op haar, want die gingen heel goed, zoals wijken en de middengangen, daar heeft ze altijd best wel moeite mee, maar het kwartje lijkt eindelijk gevallen te zijn. Dus ik had geen winst verwacht.
Toen de prijsuitreiking, 1e proef derde met 162 punten en tweede proef 159 punten, dus weer 2 winstpunten erbij! Ik had eerst alleen maar vijfen voor het wijken en nu ineens een 7 en de rest zessen, dus daar was ik erg blij mee.
We staan nu op 6 punten en het gaat ineens heel snel.
Snan
Geplaatst: 23-01-05 19:03
Dat is super! Fijn dat iemand met je wou wisselen, had je tenminste nog even tijd om in te rijden enzo. Op naar het L2!