Morgen wedstrijd in Gaasterland

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Faline

Morgen wedstrijd in Gaasterland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-05 21:58

Wil iedereen ff duimen dat het weer een beetje goed blijft, want het is hier inmiddels alweer flink begonnen te waaien Nagelbijten / Gniffelen Er werd overigens ook flink wat wind voorspeld.. dus ik heb zo'n idee dat t flink duimen word wil ik morgen nog weg kunnen met de trailer... Boos!
Had er net zo'n zin in na een pauze van een paar maanden!

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-05 18:26

Nou ik ben toch gegaan. T waaide wel stevig maar niet zo hard meer als gisteravond.
Uiteindelijk ging alles ook super, we waren mooi op tijd, ik was voor t eerst eens niks vergeten Clown en Goldy liep lekker en dat resulteerde in 166 punten OK dan!. Niet slecht al zeg ik t zelf. Dit was onze 3e L1 wedstrijd en we hebben nu 2 winstpunten. Er zit dus een mooie stijgende lijn in, de laatste wedstrijd had ik 158 en nu 166. A.s zondag hebben we kringwedstrijd bij ons op de manege, waar ik me uiteraard ook voor heb opgegeven, lekker dichtbij. Dus ik hoop na t weekend op 3 wp te zitten.
En dan is onze volgende wedstrijd 19 februari in Anna Pauwlona in Noord holland, kunnen we eindelijk weer eens 2 proefjes rijden Lachen

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 18:57

Gefeliciteerd, mooie punten. Ik was vandaag met echt blij met mijn kantoorbaan Haha! . Had je ook nog prijs?

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 20:09

Jeetje goed goed!! Lekker voor elkaar hoor Haha! Ik heb vorige week wedstrijd gehad in Gaasterland.. Alleen niet zulke lekkere punten als jou Tong uitsteken *148 Haha!* gelukkig nog wel 4e prijs. Maar gefeliciteerd hoor!!!!!

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-05 23:25

Ja, ik was zelf ook helemaal tevreden hoor met deze punten. Haha! Hopen dat het zondag weer zo goed gaat.
Weet trouwens niet meer of ik een prijs had, ik was al vrij vroeg aan de beurt en de prijsuitreiking was pas een paar uren later, daar gingen we dus niet meer op wachten. Maar er was iemand die het even voor mij in de gaten zou houden, dus als ik een prijs heb hoor ik t vanzelf.

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 12:24

Dan heb je vast wel prijs lijkt mij. Welke jury had je?

Ik moest in de groep na jou, maar hoefde pas om 7 uur. Ging wel lekker, maar hij liep echt te diep en niet helemaal super..maar wel een nette proef verder. Had 156 en daar kon ik me wel in vinden...alleen beteje jammer dat ik 5en erbij had zitten waarbij geen commentaar stond. Zo had ik een 5 op het afgroeten, al sla je me dood heb geen id waarom..beetje jammer.

olympus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 12:57

gefeliciteerd goed hoor, ik moest ook in gaasterland rijden in de L1 ik ben twee maanden niet op wedstrijden geweest was dus best wel een beetje zenuwachtig. maar het ging goed op een paar foutjes na ik had 158 punten ben eigenlijk wel heel erg tevreden.

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 19:34

Ik heb jou wel gezien volgens mij. ik was als 17de in de 2de groep..volgens mij zat jij daar ook in en moest je een paar voor mij.

Faline

Re: Morgen wedstrijd in Gaasterland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-05 13:18

Great kan ik weer overnieuw beginnen Boos!
Was net aan een heel verhaal bezig, klik ik op plaatsen doet bokt weer raar, kan ik weer opnieuw mn verhaal typen omdat ik t natuurlijk niet ff gekopierd had. Scheve mond

Anyways, Ik was in Gaasterland 4e Haha!
Helemaal blij dus.. weer een bewijs dat pony's best tussen de paarden kunnen Haha!

De wedstrijd op de club ging iets minder, volgens de jury dan.
Ik was helemaal tevreden over de proef. Had m wel iets voorzichtig gereden en de linker galop aanspringen tussen F en A ging iets minder, vind ze nog moeilijk, moet nog wat beter bevestigd worden. Maar goed, de rest ging lekker, had er zelfs een beter gevoel over dan die in Gaasterland.
Wat denk je? Had ik maar 152 punten Boos! Nog maar net 4 puntjes verschil met een paard dat de halve proef bokkend door de bak ging. Boos!
Op een van onze sterkste punten, de middenstap, had ik een magere 5 met commentaar : Stapt te kort.. Verward Ze stapte ruim voldoende! Maar ja, het is nu eenmaal geen paard met lange stelten, dus het effect zal iets minder zijn.
Bij de prijsuitreiking bleek wel weer dat ik een rasechte "ik ben tegen pony's tussen de paarden jury" getroffen te hebben. Met het commentaar dat hij had zei hij het ook bijna letterlijk. Nou vraag ik je... Zulke jury's zouden verboden moeten worden hoor! Boos!
Nou goed, al met al heeft die 4e prijs in Gaasterland een hoop goed gemaakt Haha! En ik denk maar zo, volgende keer beter.
Dan gaan we gewoon voor de 169 punten Ach gut *LOL*