Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kadans16 schreef:Je mag maar 1 van de 3 selecties rijden.Dit om zo veel mogelijk mensen startgelegenheid te geven.De beste 6 van de selectie mogen de halve finale rijden (Liempde kur op muziek) daar de beste 6 van mogen door naar Indoor Brabant.Als het goed is dan staat dat op de site van indoor brabant www.indoorbrabant.nl
Barbara_m schreef:Ik heb telefonisch contact gehad met mevrouw Le Bon van IB en zei heeft me verteld dat je gewoon aan ALLE selecties deel mag nemen. Maar wanneer je je kwalificeerd op bijv selectie 1, en je zit bij selectie 2 weer bij de beste 6 gaat de startplats voor de halve finale naar de eerst volgende amazone (In dit geval dus plaats 7). Jullie kunnen voor meer informatie IB bellen op nr : +31 (0)73 6218279
Groetjes Barbara
lindaB schreef:Concludeer ik het dan goed, dat je gewoon 3 keer mag proberen bij de beste 6 te rijden.![]()
Vorig jaar was het zo dat je idd maar 1 selectie mocht rijden. Maar kan iemand even citeren van de indoor Brabant site. Ik heb hier uiteraard ook gekeken maar zag het in het vraagprogramma niet staan hoor.