Op 1 selectiewedstrijd van Indoor Brabant starten?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

lindaB

Op 1 selectiewedstrijd van Indoor Brabant starten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-05 21:11

Mag je maar op 1 selectiewedstrijd van Indoor Brabant starten. Of mag je op verschillende plaatsen met hetzelfde paard starten? Ik kan hier namelijk niets over vinden...

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 21:24

ik meen maar op 1 selectie Lachen tenminste dat vertelde vriendin van me, die de selectie in roosendaal rijd

lindaB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-05 21:50

rockey schreef:
ik meen maar op 1 selectie Lachen tenminste dat vertelde vriendin van me, die de selectie in roosendaal rijd

Dat "meende" ik ook, maar kan nergens bevestiging vinden. Scheve mond

Walco_Aqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 22:36

Is dat de dressuurselectie in Roosendaal? Ik ga de springwedstrijden rijden van de selectie van Indoor Brabant in Riel en in De Mortel

kadans16

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 22:46

Je mag maar 1 van de 3 selecties rijden.Dit om zo veel mogelijk mensen startgelegenheid te geven.De beste 6 van de selectie mogen de halve finale rijden (Liempde kur op muziek) daar de beste 6 van mogen door naar Indoor Brabant.Als het goed is dan staat dat op de site van indoor brabant www.indoorbrabant.nl

Belli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 00:30

ja staat op de site Haha!

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 15:27

kadans16 schreef:
Je mag maar 1 van de 3 selecties rijden.Dit om zo veel mogelijk mensen startgelegenheid te geven.De beste 6 van de selectie mogen de halve finale rijden (Liempde kur op muziek) daar de beste 6 van mogen door naar Indoor Brabant.Als het goed is dan staat dat op de site van indoor brabant www.indoorbrabant.nl

Ik heb telefonisch contact gehad met mevrouw Le Bon van IB en zei heeft me verteld dat je gewoon aan ALLE selecties deel mag nemen. Maar wanneer je je kwalificeerd op bijv selectie 1, en je zit bij selectie 2 weer bij de beste 6 gaat de startplats voor de halve finale naar de eerst volgende amazone (In dit geval dus plaats 7). Jullie kunnen voor meer informatie IB bellen op nr : +31 (0)73 6218279
Groetjes Barbara

kadans16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 16:28

oow nah ja ik kan er toch maar aan eentje mee doen.Helaas pindakaas
Vooor mij wordt het helemaal uitgesteld pas de wedstrijd in Haarsteeg.

lindaB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-05 19:01

Barbara_m schreef:
Ik heb telefonisch contact gehad met mevrouw Le Bon van IB en zei heeft me verteld dat je gewoon aan ALLE selecties deel mag nemen. Maar wanneer je je kwalificeerd op bijv selectie 1, en je zit bij selectie 2 weer bij de beste 6 gaat de startplats voor de halve finale naar de eerst volgende amazone (In dit geval dus plaats 7). Jullie kunnen voor meer informatie IB bellen op nr : +31 (0)73 6218279
Groetjes Barbara

Concludeer ik het dan goed, dat je gewoon 3 keer mag proberen bij de beste 6 te rijden. Verward
Vorig jaar was het zo dat je idd maar 1 selectie mocht rijden. Maar kan iemand even citeren van de indoor Brabant site. Ik heb hier uiteraard ook gekeken maar zag het in het vraagprogramma niet staan hoor. Scheve mond

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 20:21

lindaB schreef:
Concludeer ik het dan goed, dat je gewoon 3 keer mag proberen bij de beste 6 te rijden. Verward
Vorig jaar was het zo dat je idd maar 1 selectie mocht rijden. Maar kan iemand even citeren van de indoor Brabant site. Ik heb hier uiteraard ook gekeken maar zag het in het vraagprogramma niet staan hoor. Scheve mond

Ja dat mag nu inderdaad wel. Dit komt doordat er de voorgaande jaren te weinig animo was voor dit soort wedstrijden.