Ze hoeven dan dus nog niet lid te zijn van de ZZGP! En er is een officiële jury aanwezig. Graag van jullie je mening

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
confetti schreef:Idd, ik heb 10 jaar geleden NVDR gereden, en er komen aardig wat kosten bij. Daarna heb ik niet meer het geschikte paard gehad voor mijn gevoel en heb daarom ook niet meer gestart, dit zou dan wel een optie zijn.
CGJ12 schreef:Vroeger moest je inderdaad een prijzige NHS-rijvergunning aanvragen, maar dat is nu niet meer zo.
Je kunt nu gewoon ZZGP startcoupons aanvragen bij de KNHS in Ermelo en die kosten net zoveel als gewone startcoupons. Daarmee kun je dan gelijk officieel meerijden.
Daarnaast moet je eenmaal per jaar 68 euro per jaar overmaken naar de ZZGP voor het lidmaatschap.
(Dit bedrag wordt NIET verhoogd als je meerdere paarden gaat starten! Het blijft eenmalig 68 ero per jaar)
Dus voor de kosten hoef je het tegenwoordig niet meer te laten.
gabyfedde schreef:Ik rijd dan wel geen Z2, maar wil er toch wel even graag op reageren.
Ik vind het een erg goed idee. Je ziet heel vaak combinaties die iedere Z2-Proef in de 190 rijden en in het ZZ-L met moeite 54% halen. Zo'n KC-start is dan een mooie graadmeter of een combinatie er echt wel aan toe is.
CGJ12 schreef:Dat zegt ook genoeg over de gemiddelde Z2-jury........