shetland luitjes wie rijden er wetstrijd

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

melissssa

shetland luitjes wie rijden er wetstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-05 19:08

hey hey
wie rijden hier alemaal wedstrijd met hun shetles ik vind het vet cool met zo'n hummeltje. ik wil ook graag beginnen met wedstrijden
groetjes melissa

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 17:38

Ik rijd nog geen wedstrijden maar wil dat wel gaan doen. Waarschijnlijk dit jaar nog als mijn merries er klaar voor zijn. Roos is pas 3, en af en toe nog een beetje een kleuter. Angel is 5, en nog maar 3 maandjes onder het zadel dus doe moet nog veel leren.
Ik ben zelf 20, dus we gaan tussen de paarden starten Lachen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 19:37

Dennis schreef:
Ik rijd nog geen wedstrijden maar wil dat wel gaan doen.

Same here. Spike heeft al wedstrijden gelopen, ook bij evenementen van het NSPS en sinds kort heb ik contact met zijn oude eigenaresse en die zei dat hij het makkelijk kan. Dus het lijkt me heel gaaf om eens te doen Lachen.

Siegje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 22:06

uhm...met een shetlander bij de paarden?? meende dat je minimaal een d-pony moest hebben?? en ohja..hoi melissa.. Knipoog 'kben het meisje van het zadel..bij heegsma

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 00:22

Nee, je mag met alle maten pony's bij de paarden starten. Ukkiepuk hier op bokt strat ook met haar Zorro tussen de paarden.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 00:36

Ik rij dressuur en vaardigheid bij menwedstrijden met Spetter (shet van 1.04, foto's in proefiel Lachen )