Uitslagen selectie Noord Holland??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jasmijn

Uitslagen selectie Noord Holland??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-05 11:59

Weet iemand waar de uitslagen staan van de selectie wedstrijden afgelopen weekend in Wormerveer en Spijkerboor?
Ik kan ze helaas niet vinden en ben erg benieuwd naar sommige uitslagen. Lachen

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 12:01

Ik geloof dat Michelle (Michelle85) ook in die kring rijdt.. zij is kringkampioen geworden in het Z2 met Ivanov!

Staat hier op WD ook een topic over.

Toedeledoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 15:20

Hoi, ik heb al geantwoord in een ander topic, maar doe het nu nog even een keer, kunnen mensen aanvullen met andere uitslagen.In kring Centrum was Sander 1 en 2 met een Ferro en een Welt Hit, Anouk Hansen 3 met Rhapsody, Ik reserve met Rebel[Gribaldi].In het Z1 was Lotje Schoots eerste en ik dacht Jeanette Bouwman tweede en derde.
In kring midden waren er 2 uitgevallen, waardoor er nog maar 10 gestart hebben en waarvan er 4 door mochten, de KNHS houdt er vreemde regels op na. Verward [In kring centrum mochten er maar 3 door met 13 starts].
Van de andere klasses weet ik nu nog niets, komt later. Haha!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 15:34

Michelle85

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 16:19

hee, ik was 1e in de Z2 van kring midden, maar degenen die waren uitgevallen, waren aangevuld! In het Z1 Piet Groen, Petra Beers, Larissa van Craaykamp en .... En in het Z2 Renate Langeberg, Manon Vlieg, Josien Stam en ik (Michelle Eveleens).

nicole0180

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 16:55

ik reed in kring midden M2 1ste was ik (nicole eberharter) 2de petra beers 3de wijnanda van der brenk 4de ron vermunt

Toedeledoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 17:41

[quote="Michelle85"]hee, ik was 1e in de Z2 van kring midden, maar degenen die waren uitgevallen, waren aangevuld!
Zie www.startlijsten.nl er waren nog maar 10 deelnemers over. Knipoog

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 18:54

ik ben wel benieuwd naar de kring Noord
*jolanda* op bokt, was door in de Z1

verder weet ik het niet echt

Michelle85

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 20:07

Oh Toedeledoki, sorry dan heb ik het zeker verkeerd gezien! Maarre jij was toch eerst lid van de Vennen, dan zat je in kring Midden! Want vorig jaar winter deed je volgens mij wel mee! Maarre er zal wel een goede reden voor zijn dat er bij ons 4 doormogen en bij jou 3!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 20:10

Michelle85 schreef:
Oh Toedeledoki, sorry dan heb ik het zeker verkeerd gezien! Maarre jij was toch eerst lid van de Vennen, dan zat je in kring Midden! Want vorig jaar winter deed je volgens mij wel mee! Maarre er zal wel een goede reden voor zijn dat er bij ons 4 doormogen en bij jou 3!

Doorverwijzing wordt bepaald naar het aantal actieve combinaties in elke kring. Dat er bij jou in Kring Midden dus 4 doormogen, zal te maken hebben met het feit dat er in de peilmaanden meer starts waren in de Z2 dan in die andere kring.

Knipoog

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 20:54

Gefeliciteerd! Vorig jaar deed ik ook mee in de M2 met Orri, maar toen werd het in Bergen gehouden. Toen mocht ik ook door naar de Regio, dat was wel in Spijkerboor.

tommy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 22:10

in het Z1 in wormerveer mag lotje , jeanette bouwman en mechteld vd meer door!!

Yvette12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 00:44

Anouk was trouwens tweede! En geen derde!
En dat er nog maar 10 overblijven maakt niets uit voor de prestatie die is geleverd met 63% en 65% kringkampioen OK dan! worden ongeacht hoeveel ermee doen en hoeveel erdoor mogen! Cool

Welpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 07:43

Ik ga door in het L1, super trots op mijn paardje die haar 3e L1 wedstrijdje liep.

Toedeledoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 17:25

Yvette12 schreef:
Anouk was trouwens tweede! En geen derde!
En dat er nog maar 10 overblijven maakt niets uit voor de prestatie die is geleverd met 63% en 65% kringkampioen OK dan! worden ongeacht hoeveel ermee doen en hoeveel erdoor mogen! Cool

Je hebt gelijk, bij het omroepen zeiden ze dat Sander mocht door met twee paarden en Anouk, waarbij ik aannam dat hij 1 en 2 was.Je snapt, hoop ik, dat ik lichtelijk teleurgesteld ben dat er bij ons maar 3 door mochten.Ik val je helemaal niet aan over het feit dat de prestatie niet goed is.Ik was inderdaad eerst bij jullie kring, vandaar dat de appel zuur is. Huilen In het Z1 was Jeanette Bouwman ook niet door met twee paarden, maar dat zei iemand tegen mij die notabene zelf meedeed in het Z1, dus ik dacht dat dat wel klopte. Scheve mond Ik ben erg benieuwd hoe de regiokampioenschappen gaan verlopen. Vingers aflikken

nicole0180

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 18:07

sander zal toch wel doorkomen hij heeft zijn paarden super vooorelkaaar!

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 18:53

Toedeledoki schreef:
Hoi, ik heb al geantwoord in een ander topic, maar doe het nu nog even een keer, kunnen mensen aanvullen met andere uitslagen.In kring Centrum was Sander 1 en 2 met een Ferro en een Welt Hit, Anouk Hansen 3 met Rhapsody, Ik reserve met Rebel[Gribaldi].In het Z1 was Lotje Schoots eerste en ik dacht Jeanette Bouwman tweede en derde.
In kring midden waren er 2 uitgevallen, waardoor er nog maar 10 gestart hebben en waarvan er 4 door mochten, de KNHS houdt er vreemde regels op na. Verward [In kring centrum mochten er maar 3 door met 13 starts].
Van de andere klasses weet ik nu nog niets, komt later. Haha!

Heeeej, wat goed! Gefeliciteerd OK dan!
En dat zeg je niet eens even op stal? Knipoog

Zou niet weten wanneer je het had moeten zeggen Bloos
Ter gelegenheid hiervan binnenkort toch maar eens wat foto's schieten van je stoere Grib? Lachen

Toedeledoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 19:15

Dank je voor de felicitatie, Antoinette.Ik vind het zo jammer dat ik niet naar de regio mag, want Rebel liep een stuk beneden zijn kunnen.Hij was erg heet afgelopen zondag, waardoor ik hem de hele proef moest tegenhouden. Maar goed van de zomer heb ik hem misschien nog wat beter, hij heeft nog maar 6 proefjes gelopen op Z2 niveau.
Ja, ik had even gekeken naar de foto's van je zus, die zijn echt super.
Zo een foto wil ik ook wel van Rebel, gauw afspreken. *LOL*

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 19:20

Toedeledoki schreef:
Dank je voor de felicitatie, Antoinette.Ik vind het zo jammer dat ik niet naar de regio mag, want Rebel liep een stuk beneden zijn kunnen.Hij was erg heet afgelopen zondag, waardoor ik hem de hele proef moest tegenhouden. Maar goed van de zomer heb ik hem misschien nog wat beter, hij heeft nog maar 6 proefjes gelopen op Z2 niveau.
Ja, ik had even gekeken naar de foto's van je zus, die zijn echt super.
Zo een foto wil ik ook wel van Rebel, gauw afspreken. *LOL*

Nou, die foto's van mijn zus (huidige topic op HAW) zijn niet door mij gemaakt!
De foto's uit de link die in mijn onderschrift staan natuurlijk wel Knipoog

Toedeledoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 23:47

Ik had gekeken naar de link over je nieuwe camera Haha!