Timing zijn eerste spring wedstrijd in Blokker !!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mylo

Timing zijn eerste spring wedstrijd in Blokker !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-05 11:53

Zondag was het dan zo ver!! Ik zou met Timing voor het eerst een officiele springwedstrijd gaan rijden. De wedstrijd was in Blokker en het was een oefenrubriek.
Om half 7 was ik op stal want er moest nog gevoerd worden etc en om kwart voor negen begon het!!
Helemaal vergeten dat het dan nog donker is Verward !! Timing is een lieverd hoor maar de trailer op gaan is nog niet zijn allerleukste ding!! Tot mijn grote verbazing stapte hij er met longeerlijn zo op !!( de schat !!!) OK dan!
Op naar Blokker!! Daar aangekomen eerst aanmelden en dan opzadelen en losrijden want ik had start nummer vier dus moest voor het parcourslopen al wat gereden en gesprongen hebben. Tijdens het parcours lopen ging mijn super groom met Timing wandelen. Lachen
Nou en dan mag je de ring in!! Blijft toch spannend hoor!! En wat denk je !! Foutloos!!!! Hij deed het super en sprong echt alsof hij het al jaren deed!!! Ik was super blij!! *LOL* Daarna nog een rondje hc gereden en ook dat deed hij heel braaf!! OK dan!
We waren nog derde ook en we mochten dus de ring in voor de prijs uitreiking!!! Lachen
Mijn dag kon dus niet meer stuk!! ( ondanks dat die om half 6 s morgens al begonnen was !!! ) Haha!
Zijn er nog meer Bokkers naar Blokker geweest en hoe is er gereden??

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 15:33

Super Mylo!

Mijn dag ging iets minder....Moest pas als nummer 50 in de tweede L-groep starten en moest dus superlang wachten.
Met losrijden belandde ik met paard en al midden in de oxer. Ik kan me echt niet herinneren wanneer ik voor het laatst zo'n ongelovelijke poedersuiker heb gereden...Was zo kwaad op mezelf Boos!
Maar toen zat ik dus met een paard dat springen even niet meer zo'n goed idee vond Heb uiteindelijk nog twee keer een mini-oxer van 80 cm gesprongen en toen moest ik de ring al in...
Gelukkig ging het in de ring wel weer redelijk Had een hele domme stop op hindernis 2(triple) en in de dubbel nog een balkje, maar ben wel naar het einde gereden. Was dus wel heel tevreden

mylo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-05 20:06

Hey Jammer !! Is altijd K** als je met inrijden een keer zo mis zit!! Gelukkig had je paard toch vertrouwen in je in de ring!!
Heb jij nog meer Bokkers gezien ? Tyghano of haar man ?? Ik kan me voorstellen dat ze er om 8 uur s morgens nog niet waren !! Ik zag dat er wel 70 combinaties meededen in het L!!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 20:51

Was ook erg blij dat ik iig de finish gehaald heb

Ik heb Tygahno gezien en haar man ook. Verder waren er volgens mij geen bokkers Heb Soraya92 ongetwijfels zien lopen, maar die heb ik niet herkend
De man van tygahno zou eigenlijk met een jong paard B rijden, maar ik geloof dat de veewagen niet zo wilde starten dus hij was wat later