Het was weer zover, de clubkampioenschappen van de vereniging Walcheren. De dressuur in de L1 ging aardig goed. Maar met springen d8 ik niet veel kans te hebben omdat mijn vriendin altijd van me wint ( die is egt z0w snel!!! ).
Dus ik stond voor de deur te wachten terwijl zij aan het rijden was
In het parcour was ze foutloos en toen ging ze de barrage rijden. Ik hoorde ineens allemaal geschreeuw van: rijden!! snel!!komop!!
Toen ik de bak in ging had ze helemaal de slappe lach want haar beugel was onder het springen eraf gevallen. Maar daardoor kon ze minder kort draaien en ook minder snel. Dus ik d8 kheb een kans!! En ik pakte die kans want in het parcour was ik foutloos en in de barrage ging ik zo snel als ik kon en schuin over de hindernissen om af te snijden. Ik had toen de snelste tijd van heel de dag
's avonds bij de prijsuitreiking zat ik met spanning af te wachten ook al wist ik dat ik springkampioen werd. Kwerd geroepen en kon mn prijs in ontvangst nemen. Ik helemaal blij en ik ging weer zitten maar niet voor lang want ik werd weer geroepen want ik was ook nog is clubkampioen geworden! Kheb nu 2 wisselbekers en 2 bekers om te houden. Nou mijn dag kon gewoon egt niet meer stuk!!!