Voor mij een topdag!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ladyspot

Voor mij een topdag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-05 22:24

Vandaag weer wedstrijd gehad na een maand. De laatste tijd reed ik steeds net niet, rond de 154 punten en heb 2 winstpunten pas gereden vanaf juni, dus echt super is het niet gegaan de laatste maanden. Ze heeft een week stilgestaan ivm dik been en de draad weer opgepakt met rijden, maar ze liep niet zoals ervoor in de les en zo. Lekker wezen inrijden en wat bokken gehad was blij dat ze het met inrijden deed (en hoopte erop dat ze het niet in mijn proef deed). Ik had verder best lekker ingereden.

Hoe de proeven gingen viel me uiteindelijk mee, ik was tevreden en trots op haar al hadden we wel of geen winst. Ik heb in de laatste 2 lessen echt geoefend op de middengangen en wijken, want dat gaat meestal in mijn proef niet goed.

De uiteindelijke uitslag eerste proef 160 punten (derde maar geen prijs) en tweede proef 158 punten en tweede prijs. Een 7 voor middenstap en een 7 voor middengalop OO) en bijna voor al die onderdelen (middengangen en wijken) verder zessen, dus daar was ik ook al erg blij mee. Dus zeker een geslaagde dag voor mij. Ben nu L1+4 Haha!

Oo_Jenny_oO

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 20:41

Goed z0!!
Ik heb ook altijd moeite met middendraf en wijken maar dat gaat gelukkig ook steeds beter Haha!

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 20:48

kwestie van de basis goed voor elkaar hebben..maar gefeliciteerd!

Ladyspot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-05 22:09

Elisa2 schreef:
kwestie van de basis goed voor elkaar hebben..maar gefeliciteerd!

Dank je wel, maar het ene paard doet het makkelijker dan het andere, en mijn haflinger doet het zoiezo in verhouding altijd minder dan die andere paarden. Ze vind het gewoon nog heel moeilijk. Daarom was ik blij dat het nu beter ging.