Kortom: Ik was zenuwachtig, had amper geslapen!

Ik kwam rond kwart over 11 op stal aan, Transportbeschermers vergeten. Ik gauw terug naar huis om die te halen, mijn zusje ondertussen Maes zijn beentjes gewassen en gepoetst.
Om kwart voor 12 begon ik met invlechten.
Meneer gooit zijn voerton om wat echt VET eng was.

Eindelijk konden we dan om kwart voor 1 inladen, want ik moest om 10 voor half 3 starten en was erg bang dat ik te laat kwam..
We waren er binnen een kwartier, dus harstikke rustig opgezadeld en 20 minuten van te voren erop gegaan. Hij vond zichzelf erg stoer en dat heb ik gemerkt de eerste 10 minuten. Er staan maar een paar uitspattingen op de film wat mn vader wel jammer vond.

In de binnenbak vond hij tot mijn verbazing niks eng behalve de lichtval in de bak. Gelukkig kon ik zeker 4 rondjes rijden voordat ik moest beginnen, dus was hij aardig gewend.
Mijn 1e proef liep hij super, alleen we zijn nu met trainen ook bezig om hem nagevelijk te houden tijdens het halthouden, omdat hij graag alles wil zien. Dit werd gezien als tegen de hand.
Zelf maakt ik ook nogal een GIGA fout...
Inplaats van C-M-B-A te rijden in vrije stap, nam ik gewoon mooi het bochtje inplaats van B naar A te wenden. Ik was helemaal met mijn hoofd bij mn paard, echt heel stom..

De 2e ging wel fijn. Voor de eerste proef had ik 168 punten maar -2 omdat ik de fout inging, 166 dus met een 2e plaats.
De 2e proef had ik 164 punten met een 3e plaats.
Ik was helemaal tevreden!

Van de Cadeaubonnen heb ik lekkere koekjes en een Lick-It gekocht, voor mn paard.
Al lust ik zelf ook wel een Lick-it..!