2day wedstrijd...winspunt in M2!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Squawk

2day wedstrijd...winspunt in M2!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-05 18:36

Hehe het zit er weer op!!

Vandaag had ik wedstrijd in Heteren..

Ik hoefde pas om half 3 en 3 uur te starten dus ik ging vanmorgen pas vlechten.
Maar onder het vlechten was ie opeens zooo irritant, Moreno kon helemaal niet stilstaan en wou telkens in me jas of broek bijten ofsow Verward deed ie anders nooit...
magoed uiteindleijk toch nog wel gelukt!

Dus ik ging ff naar huis om te eten en om te kleden, en daarna weer naar Moreno toe om um op te halen.
Ik deed de transortbeschermers om en Moreno werd heeeeeeeeeeeelemaal gek, dus toen maar gauw op de trailer gezet en we konden gaan...

Toen we de snelweg op wilde gaan kwamen er opeens 4 ME busjes langs gereden en 2 polietiewagens met sirene's en alles aan, alleen omdat stomme voetbal!!!! Boos!
Maargoed Moreno bleef gelukkig nog redelijk rustig.

Eenmaal aangekomen hebben we moreno van de trailer afgehaald, daar was ie plotseling kei rustig Verward Lachen

Met inrijden liep ie super...deed alles goed!!

En jaa toen kwam het...de 1e proef, ging opzich best goed, alleen 1 x in de travers wou ie galop aanspringen maarrr k kon um gelukkig op tijd terug krijgen. Ik had daar 155 punten.

Toen nog ff btje gereden enne toen proef 2, ging ook wel lekker, vooral middendraf deed ie nu kei goed!! *LOL* OK dan!
Maar ik moest bij A galop aanspringen en toen bokte die haha (staat o film, heb net ff gekeken, ziet er super lachwekkend uit) Haha! Tong uitsteken

Maar uiteindelijk toch nog 156 punten!! Lachen

Mijn ma had beide proeven gefilmd...en jah als me broer mee was gegaan had ie nog ff foto's kunnen maken... Cheese! maja die had opeens geen zin meer Boos! haha

Dus helaas geen foto's!!!

Maarjah verder ben k wel tevreden!! We hadden al 4 maanden geen wedstrijd meer gereden omdat Moreno eerst verkouden was en daarna nog een aantal weken kreupel!

Dan zie je heel vaak op wedstrijd van die meiden (en heeeel soms jongens) rijden die op zo'n ponypaardje rijden die allang Z2 hebben gelopen, en dan denk k bij mezelf ja dan is het ook geen kunst meer op kei hoge punten te rijden, en dan ben ik zelf wel een beetje trots op Moreno en mezelf dat wij samen zo ver zijn gekomen tot nu toe, en dat ik hem zelf op dit niveau heb gebracht!! Lachen

Yolala

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 19:13

Leuk gefeliciteert met je winstpunt Lachen

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 19:32

gefeli! nu ben je officieel M2 Lachen

Dat wil ik ook graag, maar ik ben bang dat de jury niet zo gek is mij een winstpunt te geven als ik voor t eerst M2 start Clown

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-05 22:12

Thnx!!

Maarre _MaanMeisje_ lukt vast wel joh!!

Als je goed hebt getraint en je paard/pony kan het dan komt het vast wel goed...!! En ook al haal je in de 1e x M2 geen winstpunt dan lukt het een volgende x wel!!

K had hiervoor ook al 2 x M2 gestart...was 2 x 1e maar geen wp grrr maja winstpunt is nu dus wel gekomen!! Haha!

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 22:21

Gefeliciteerd met je winstpunt!
Super ook dat je je beestje zelf naar dit niveau hebt gereden!

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-05 21:48

Thnxx Haha!

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 22:03

Super gedaan hoor! En die 155 zat ook al lekker dichtbij t wp!
Succes verder!

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-05 00:54

Ja thnxx

Volgende x gaan we voor 2 wp's....is maar de vraag of we dat halen maja valt altijd te proberen hea

loutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 19:41

Dan zie je heel vaak op wedstrijd van die meiden (en heeeel soms jongens) rijden die op zo'n ponypaardje rijden die allang Z2 hebben gelopen, en dan denk k bij mezelf ja dan is het ook geen kunst meer op kei hoge punten te rijden, en dan ben ik zelf wel een beetje trots op Moreno en mezelf dat wij samen zo ver zijn gekomen tot nu toe, en dat ik hem zelf op dit niveau heb gebracht!!

Allereerst gefeliciteerd met je punten! Ik rijd ook m2 en ze geven de punten niet cadeau...
Alleen ik ben het niet eens met het stukje dat er van diej jongens/meisjes een Z2 pony rijden en het supergemakkelijk is enz.

Nou ik rijd dus ook op een pony in de m2 die voorheen z2 heeft gelopen, je hebt gelijk ik heb misschien een beetje voorsprong.
Maar het is echt niet gemakkelijker, je wordt overal op afgestraft. Als je niet goed zit, je benen liggen niet goed enz. Dan heb je een probleem.
Zo rijd ik nu ook nog geen foutloze m2 proeven.
Dus ik ben het daar niet helemaal mee eens! Het blijft voor mij ook een moeilijke taak om hem goed te rijden!

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 20:14

Wwoow supper hey Gefeliciteerd!!!
Ik wou ook naar die wedstrijd ja mja...

En idd ik ben het wel moet jou een beetje eens.. maar ook met loetje!
Ik heb ook een tijdje een Z2 pony gereden.. maar als de knopjes erop zitten is het gewoon wat makkelijker nou nog een kwestie van ze goed zien te besturen Knipoog

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-05 08:59

loutje schreef:
Dan zie je heel vaak op wedstrijd van die meiden (en heeeel soms jongens) rijden die op zo'n ponypaardje rijden die allang Z2 hebben gelopen, en dan denk k bij mezelf ja dan is het ook geen kunst meer op kei hoge punten te rijden, en dan ben ik zelf wel een beetje trots op Moreno en mezelf dat wij samen zo ver zijn gekomen tot nu toe, en dat ik hem zelf op dit niveau heb gebracht!!

Allereerst gefeliciteerd met je punten! Ik rijd ook m2 en ze geven de punten niet cadeau...
Alleen ik ben het niet eens met het stukje dat er van diej jongens/meisjes een Z2 pony rijden en het supergemakkelijk is enz.

Nou ik rijd dus ook op een pony in de m2 die voorheen z2 heeft gelopen, je hebt gelijk ik heb misschien een beetje voorsprong.
Maar het is echt niet gemakkelijker, je wordt overal op afgestraft. Als je niet goed zit, je benen liggen niet goed enz. Dan heb je een probleem.
Zo rijd ik nu ook nog geen foutloze m2 proeven.
Dus ik ben het daar niet helemaal mee eens! Het blijft voor mij ook een moeilijke taak om hem goed te rijden!

Het is niet voor iedereen makkelijk neej die op een Z-pony ofsow rijd maar voor de meeste wel....vind ik
Maar dat je wordt overal op afgestraf wat betreft houding enzo, dat heeft iedereen of je nu op een Z-pony rijd ofniet...