Vandaag had ik wedstrijd in Heteren..
Ik hoefde pas om half 3 en 3 uur te starten dus ik ging vanmorgen pas vlechten.
Maar onder het vlechten was ie opeens zooo irritant, Moreno kon helemaal niet stilstaan en wou telkens in me jas of broek bijten ofsow

magoed uiteindleijk toch nog wel gelukt!
Dus ik ging ff naar huis om te eten en om te kleden, en daarna weer naar Moreno toe om um op te halen.
Ik deed de transortbeschermers om en Moreno werd heeeeeeeeeeeelemaal gek, dus toen maar gauw op de trailer gezet en we konden gaan...
Toen we de snelweg op wilde gaan kwamen er opeens 4 ME busjes langs gereden en 2 polietiewagens met sirene's en alles aan, alleen omdat stomme voetbal!!!!

Maargoed Moreno bleef gelukkig nog redelijk rustig.
Eenmaal aangekomen hebben we moreno van de trailer afgehaald, daar was ie plotseling kei rustig

Met inrijden liep ie super...deed alles goed!!
En jaa toen kwam het...de 1e proef, ging opzich best goed, alleen 1 x in de travers wou ie galop aanspringen maarrr k kon um gelukkig op tijd terug krijgen. Ik had daar 155 punten.
Toen nog ff btje gereden enne toen proef 2, ging ook wel lekker, vooral middendraf deed ie nu kei goed!!

Maar ik moest bij A galop aanspringen en toen bokte die haha (staat o film, heb net ff gekeken, ziet er super lachwekkend uit)

Maar uiteindelijk toch nog 156 punten!!

Mijn ma had beide proeven gefilmd...en jah als me broer mee was gegaan had ie nog ff foto's kunnen maken...

Dus helaas geen foto's!!!
Maarjah verder ben k wel tevreden!! We hadden al 4 maanden geen wedstrijd meer gereden omdat Moreno eerst verkouden was en daarna nog een aantal weken kreupel!
Dan zie je heel vaak op wedstrijd van die meiden (en heeeel soms jongens) rijden die op zo'n ponypaardje rijden die allang Z2 hebben gelopen, en dan denk k bij mezelf ja dan is het ook geen kunst meer op kei hoge punten te rijden, en dan ben ik zelf wel een beetje trots op Moreno en mezelf dat wij samen zo ver zijn gekomen tot nu toe, en dat ik hem zelf op dit niveau heb gebracht!!