hehe dat was weer eens lekker rijden zeg. Na twee wedstrijden waarbij er geen land te bezeilen was met mijn paard (zijn we in de Efteling baas?) hebben we nu weer eens een lekker proefje weggezet. Proefje 1 was nog wat braaf (160) maar de tweede was alweer een beetje gedurfder(163). Er zat wel een fout in maar goed das het risico van het vak zeggen we dan maar. De room op de taart was nog dat we ook 1e waren. En wat nog veel leuker was: nu kunnen we naar de M2 (M1+11). Heb net gekeken hoe die proeven eruit zien en dat is al best pittig vind ik. Denk niet dat we daar al helemaal voor klaar zijn maar dat zien we dan wel weer. Ik heb er iig zin in!!
Sizz
Geplaatst: 16-01-05 16:19
Nou, gedeliciteerd en veel succes in de M2!!!
Kylan
Geplaatst: 16-01-05 22:59
Gefeliciteerd! De overgang naar de M2 viel mij heel erg mee! Als je met een brave proef nog 160 punten rijdt in de M1 ben je er vast wel klaar voor. Als je er nog niet klaar voor bent leer je het niveau toch het snelste kennen door gewoon te starten. Succes!!
pol013
Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-05 11:53
Kylan, leuk om je reactie te lezen. Ik denk er precies zo over. Ik rij liever iets te hoog dan iets (al is het maar een heeel klein beetje) te laag. Liever even geen winstpunten maar wel veel leren. daarom ga ik het ook gewoon proberen.
Anoniem
Geplaatst: 17-01-05 14:42
Gefeliciteerd! En succes in de M2, ik heb de overstap ook pas gemaakt en bevalt best wel goed. Het is wel moeilijker een wp te rijden en ze letten nog meer op verzameling maar is wel weer leerzaam! Succes alvast
Pikolino
Geplaatst: 17-01-05 16:03
heel veel succes ze gaan idd veel op de verzameling letten maar dat zal je vast wel lukken suc6!