Evenementen>Sport (NF)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Fun_Fun

Evenementen>Sport (NF)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-05 09:44

Ik was net op de site van De NewForest Pony!:
Evenementen,
Sport
En dan ben je er:

Heb je met je pony meegedaan aan een nationale of internationale wedstrijd en was je 1e? Laat het ons dan weten, dan kunnen wij dat hier publiceren! Mail ons: info@newforestpony.nl

Orchid’s Nobell de beste Sportpony bij de New Forest Dag 21 augustus 2004 te Beesd

BEESD – Helaas had het de dag ervoor heel hard geregend zodat de prachtige lokatie Landgoed Marienwaerdt erg nat was. De rubriek sportpony was op de New Forest dag goed bezet. De pony’s werden zowel aan de hand als onder het zadel in dressuur en springen bekeken door o.a. een engels jurylid die speciaal voor deze dag was overgekomen. De overwinning was voor de net 5-jarige Orchid’s Nobell (fokker mv C vd Laar) gereden en zelf opgeleid door zijn 10-jarige eigenaar Sean Walsteijn. Orchid’s Nobell was deze dag ook al succesvol in de rubriek Bestgaande rijpony kleine maat.

En dan 2x Sean..Maar dat kan toch nooit!? Er zijn toch meer ponys die een prijs behalen in het Nationaal met een NF pony?

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 10:12

Deze site wordt niet erg goed bijgehouden. Er zijn op nationaal niveau maar genoeg ponies die goed presteren, maar die staan er niet op.
Je moet eens kijken op http://www.brummerhoeve.nl , daar staan nog veel meer uitslagen op, die je zelf kunt doorsturen, en die worden ook geplaatst

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-05 11:47

@Confetti: Bedankt, ik zal eens gaan kijken!

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-05 18:55

confetti schreef:
Deze site wordt niet erg goed bijgehouden. Er zijn op nationaal niveau maar genoeg ponies die goed presteren, maar die staan er niet op.
Je moet eens kijken op http://www.brummerhoeve.nl , daar staan nog veel meer uitslagen op, die je zelf kunt doorsturen, en die worden ook geplaatst

Ben je ook van Stal Sintels? Mijn pony is van Nieuwmoeds Patrick Knipoog

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 22:44

Ja ik ben van Stal Sintels Haha! , en onze hengst is de opa van jouw pony *LOL*

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 23:02

Inderdaad, de website van het stamboek wordt niet op en top bijgehouden Het laatste nieuws is van 29-11-04 Rolleyes