oefenmarathon met dressuur.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

laura2span

oefenmarathon met dressuur.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-05 19:08

onze menvereniging organiseerd dit jaar weer de jaarlijkse oefenmarathon met dressuur.
de wedstrijd zal worden gehouden op 1e paasdag in st michielsgestel.
inschrijfformulieren komen binnenkort op de website http://www.mvhelios.nl
het gaat om een dressuur proef in je eigen klasse, een wegtraject en een zestal hindernissen.
iedereen is welkom en ook om te kijken ben je bij deze uitgenodigd!!
ik hoop jullie allemaal te zien op 1e paasdag!! OK dan!
als er nog vragen zijn hoor ik het wel!!

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 17:01

kun je ook meedoen zonder startkaart??

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 17:10

Jij weet dan zeker ook wel heel misschien hoe het nu zit met de SMW's in St. Michielsgestel?
Want wij hebben van verschillende mensen daar gehoord (eind vorig jaar) dat het niet door gaat door de gemeente en die hindernissen-toestand. Maar de wedstrijd staat wel op de wedstrijdkalender voor de klasse 1, 2, 3...

laura2span

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-05 01:50

ja je kan meedoen zonder startkaart. dan kan je je gewoon opgeven voor de recreatieklasse voor als je nog niet start.

de SMW gaat zeer waarschijnlijk niet door nee. hij staat wel op de wedstrijdkalender maar de eigenaar heeft de hindernissen uit de grond moeten halen. er is ook nog geen vergunning aangevraagd en dat gaat zeer waarschijnlijk ook niet gebeuren. als ze deze vergunning wel aanvragem wordt deze denk ik niet afgegeven. dit omdat de gemeente niet zo'n grote evenementen wil in het buitengebied. ik vind het wel jammer omdat het een mooie wedstrijd is. deze wedstrijd gaat ook niet vanuit onze club. de oefenmarathon is op onze eigen menterein en is erg leuk altijd!!

ik hoop jullie te zien op de wedstrijd!!

laura2span

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-05 16:04

de inschrijfformulieren kun je inmiddels downloaden op de site http://www.mvhelios.nl ik wil ze evt ook wel mailen/ sturen!!! ik hoor het wel!