Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
love_sodera schreef:nou k denk dat je t al wel wist, maar ik ben er wel weer the entired day( in ieder geval tot na de L)
Kylan schreef:Dat had ik idd al gezien! Maar jij bent alleen met de pony's toch? Volgens mij word de zaterdagavond 29 januari ook heel erg leuk! Dan gaan ze allemaal enge shows doen geloof ik!
MissSisa schreef:Hoho ik moet ook meedoen met de enge showMet fakkels, ja Love_sodera, kom maar kijken. (zegt het genoeg als ik zeg dat H(de erst weet je) het verzonnen heeft???)
MissSisa schreef:@Stefanie: Ik heb je Lucky Boy(toch???) ook nog gezien. Mn moeder moest bij zo'n manegewedstrijdje jureren en ik ging mee om te schrijven. Toen moest zij ook rijden. Ze was iets van 4de (dacht ik???)
love_sodera schreef:haha dit is aan t einde van de dag, voor ons was de dag qua uitslagen niet zo denderend, Robin met Live 2 x uitgebeld, was der eigen schuld maar tog, met Lobeke uitgebeld en k geloof 16 strafpunten ofzo iets en met King n balkje en n weigering en weet k veel wat, maar ja ze lag vann8 pas om 1 uur in der bed en wou perse vanogtend in de B startten..... nja
met Marloes ging t wel goed of nie, hoe heeft ze de finale gereden? 1e parcours 4e en 2e 5e ofnie? heb haar op pkamp bij frederiks wel gezien, moesten ze n zadel vinden, man wat n gedoe, dat beest heeft wel 20 zadels opgehad als t er nie meer waren!