TOPDRESSUURSHOW met oa Herman Wientjes

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Annsel

TOPDRESSUURSHOW met oa Herman Wientjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-05 00:18

TOPDRESSUUR EN GEWWELDIG PIANO SPEL OP ZAT. 5 FEBRUARI TE ZWOLLE

Eindelijk is het dan in zicht:
5 Februari, op Manege Wilten te Zwolle zal Herman Wientjes in samenwerking met pianist Jan Vayne een geweldige avond verzorgen met topdressuur en fantastische muziek.
In het programma (ik zal een klein beetje verklappen, teveel is natuurlijk niet leuk) staan onder andere Friese hengsten, Lusitano's en Hermans eigen 7jarige trainingspaard Redspot/Exception/de Witte., waarvan ik het voorrecht heb om hem dagelijks ermee te zien trainen, dus ik kan je beloven: Het word echt groots en mooi.
Muziek van o.a. VanGelis en Phantom of the Opera. Ook veel dingen met licht word er gedaan en zelfs een streetdancegroep.
Ik mag mezelf een vand e gelukkige medewerksters noemen, en ik garandeer je dat een paardenliefhebber dit gewoon echt niet wil missen. Het word een heel spektakel met van alles erop en eraan, zoals nog nooit eerder is gedaan! Kaarten zijn nog beschikbaar, maar daarvoor verwijs ik jullie even door naar het onderstaande adres :

www.rvsalland.nl
www.stalwientjes.nl

Daar staan de nodige contacadressen voor kaarten. Het word een geweldige avond en een zeker succes! Als je nog even wat meer info wil via mij mag je me wel mailen naar: annekevanabbema@hotmail.com

tot 5 februari! Groetjes, Anneke

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 13:53

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 13:59

Zet ik hier een slotje Lachen