Ik had met iemand een discusie waar de B nou voor staat.Ik dacht zelf voor de Basis, maar daar verschillen meeningen over. Zo werd er ook gezegt van beginners, mara ik weet het eigenlijk niet meer!!!
Ik dacht Beginner. Aangezien de klassen B t/m ZZ gezien worden als basissport in het algemeen. B - beginnerL - lichtM - middelZ - zwaarCorrect me if I'm wrong
Goh, daar had ik werkelijk nog nooit over nagedacht dat die letters ergens voor staan, wat een openbaring
Citaat: De B staat niet voor niets voor beginnend i.p.v beste der beste staat in het proevenboekjeBeginnendLichtMiddelZwaarZeer Zwaar
Misser schreef:Beginnend idd, maar dat wil niet zeggen dat je de basis niet hoeft te kennen.het hele dressuur rijden begint bij de basis dus ook als B ruiter moet je idd de basis beheersen anders kom je nooit verder
en dat klopt dus niet je hoeft niet eens het dressuurboekje te pakken, je topic lezen is al voldoende.
Maar zoals iemand al zei:steffie4ever schreef:staat in het proevenboekjeBeginnendLichtMiddelZwaarZeer ZwaarEdit: oops, net iets later dan Lielle
beginnend klinkt zo laag,ik denk dat de meeste gewoon Basis willen horen verplaats beginnend.marjah het heet helaas beginnend
Een goed begin is het halve werk toch Ik vind beginnend wel duidelijker , alle klassen t/m Z2 zijn toch eigenlijk basisklassen.
Kylan schreef:het heet beginnend, maar het is de basis !!Das een goede oplossing toch?helemaal mee eens!
dat is niet zo want je begint net het heet dus idd beginnend maar of je nouw B of grand prix rijd je gaat altijd trerug naar de basis