Wil volgend jaar officieel gaan springen met mijn paard. Rijnu M2 dressuur. Heb verder geen ervaring met inschrijven winstpunten, regels enz. Wie kan mij aan deze info helpen?
Douni
Geplaatst: 12-01-05 18:50
Ik heb me gewoon ingeschreven bij een springwedstrijd en meegedaan. Ik geloof dat foutloos 2 winstpunten is. 4 strafpunten 1 winstpunt is. Maar verder weet ik vrij weinig over springen!
miisshOrse
Geplaatst: 12-01-05 18:53
Je mag je gewoon opgeven. Je kan 2 winstpunten per parcour halen. Al heb je een weigering of een balk kost het je een winstpunt.Heb je het allebei heb je dat parcour geen winst. Zo gaat het een beetje!
orange_morny
Geplaatst: 12-01-05 22:00
denk gewoon,ik kan het,niemand kan me tegen houden,ik ga het gewoon done,en als het dan niet lukt,tja dan heb je in ieder geval je best gedaan,je kan niks beters doen dan je best.En als je naar een andere manege gaat,dan moet je eerst bellen naar de manege en vraag je het adres.schrijf je op,je doet 2 startcoupons voor springen of dressuur in een envelop en verstuurd die.Neem altijd een startcoupon extra mee en altijd het paspoort meenemen van je paard,hoop dat ik je een beetje heb geholpen,kussz cockt. orange_morny
Pikolino
Geplaatst: 13-01-05 12:28
je schrijft je hetzelfde in als bij dresuur....
je kan idd 2 winstpunten per parcours halen. ik neem aan dat je in het B springen begint maar die hebben geen barrage om dat het op 'stijl' gaat dat wil zegeen dat ze kijken hoe je houding enzo is met het springen daat krijg je stijlpunten voor.
Lielle
Geplaatst: 13-01-05 13:12
B heeft bij ons wel barrage, idd op stijl.
WP: foutloos = 2 wp <= 4 strafpunten = 1 wp
balk = 4 strafpunten 1e weigering = 4 strafpunten 2e weigering = 8 strafpunten (in B/L) 3e weigering = uitsluiting val = uitsluiting