Redelijke wedstrijd in het m2, maar een leuke jury

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

loutje

Redelijke wedstrijd in het m2, maar een leuke jury

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-05 20:53

hallo!
Afgelopen zaterdagavond had ik mijn laatste selectiewedstrijd in het M2. Ik stond er niet zo goed voor, ik had maar een wedstrijd gereden terwijl er al 2 voorbij waren. Ik zit pas net in de m2 dus nog niet alles gaat redelijk goed, maar blijven doortrainen he!
Maar ik had lekker ingereden en mocht starten OK dan! ...Het beginstuk ging best goed.
Alleen toen kwam het galopgedeelte en ik heb nogal moeite met rechtop zitten, en mijn been eraan houden. Dus op een gegeven moment zette ik een volte in voor 10 meter en hij viel terug in draf Bloos! ...
Dit is me daarna nog een keer gebeurd Bloos .....Dit waren mindere puntjes van mijn proef, ik had er niet echt een supergevoel over maar ik was vooruitgegaan als ik het vergelijk met mijn vorige wedstrijden!
Toen de prijsuitrijking kwam bleek dat ik 3e was geworden (van de 5) en ik zat gewoon net naast de prijzen...ik had 151 punten en de 2e prijs had 152 puntne! Vond ik opsig best wel goed van mij OK dan! haha
Achteraf bleek dat ik ook nog reserve was voor de GK

De volgende dag sprak ik mijn jury (mijn zusje moest toen rijden) Hij zei dat er best slecht gereden was in het m2....Er was maar 1 winstpunt gevallen en dat was dan ook echt NET een winstpunt.
Maar tegen mij zei hij dat het nog een combinatie van houding, handen en benen moest worden!

En dan zou ik er wel komen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! haha ik vond het een aardige man...hij zei dat hij niet hield van ruiters die hun pony in elkaar getrokken reden, dus ik moet eerlijk zeggen! Ik ben het met hem eens

Maar achteraf vond ik het eigenlijk een best zinvolle wedstrijd Toch? Pling

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 21:16

Nou Reserve is toch niet slecht???
Jammer dat je geen wp had, maar volgende keer beter!!!

loutje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-05 21:21

ik vind reserve ook niet zo slecht Lachen....daar ben ik achteraf best blij mee! Lachen
En van die winstpunt ach ik vond het niet zo erg, ik had het eerlijk gezegd ook niet verdient! Tong uitsteken

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 22:45

nouja tog goed gedaan tpg reserve is ook leuk Haha! Tong uitsteken
justin was tweede he
nou zeg jij had dat moeten zijn he! Tong uitsteken
tog nog leuke jury he!
hoe had je zusje gereden?

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 23:02

Toch goed gedaan! Als je je pony beter aan je zit en je been krijgt komt die winstpunt vanzelf!