wat een weekend!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

celkhuizen

wat een weekend!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-05 23:02

[url]javascript:top.select_file(2)[/url]

celkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-05 23:13

he balen, ik heb zo'n gaaf filmpje van afgelopen weekend. Ik ben namelijk met Martine naar de Indoor SGW in Wanroij geweest. Man wat is dat gaaf! Ik was doodzenuwachtig. Vrijdag middag zijn we vanuit Ermelo met de trailer vertrokken. Het is 2 uur rijden. Duo vond het verschrikkelijk en heeft flink stampij gemaakt in de trailer. Zo erg dat ik de dierenarts heb gebeld en terug ben gereden voor kalmerend middel. Martine reed ondertussen voorzichtig door met de paarden(ik reed met mijn auto erachteraan, zoveel spullen hadden we). Maar ik heb ze pas bij de afrit voor Wanroij ingehaald. ER zat een flink gat in het rubber van de achterklep maar gelukkig was het hout niet beschadigd, want we hadden de tweepaards trailer geleend. De paarden mochten in de stallen van een vriendin overnachten. Nadat we de beestjes hadden ingevlochten zijn we terug naar resp. Utrecht en Nijkerk gereden en zaterdagochtend hebben bij een carpoolplek om 5.30u 's ochtends (!) afgesproken. We hebben zaterdag allebei een winstpunt gereden in de dressuur, jippie! Vanochtend weer om 5.30u vertrokken want om 8.40u moesten we springen. We hadden heel toevallig allebei twee weigeringen en dat maakte ons extra zenuwachtig voor de cross. Het was een prachtig parcours in de twee hallen van het KNHS Centrum in Wanroij. Mijn doel was om over hindernis 3 te komen (een uitgezaagde koe), omdat ik niet verwacht dat Duo over "zichzelf" springt. Maar na 1 weigering sprong hij toch de lieve schat en ik heb het uiteindelijk gehaald tot hindernis 23 van de 24. Echt jammer dat ik die laatste niet heb gehaald, maar het was super. Boomstapels, coniferenhagen, eendekooien en picknick tafels alles gedaan! Ik heb zo'n gaaf filmpje ervan maar ik krijg het er niet op. Als iemand een tip heeft hoor ik dat graag. Ik heb het al gedownload via lycos zoals je kan zien, maar de link gaat mis. javascript:top.select_file(2);

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 07:29

Verplaatst naar Wedstrijden.

spokey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 07:40

Een stalgenootje van mij was ook naar Wanroij toe ze starte in de L geloof ik.

Het lijkt me wel super gaaf dat crossen maar ik ben een enorme schijterd dus helaas.

Gefeliciteerd met je wp. OK dan!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 10:28

celkhuizen, jij reed gisteren op ons paard Haha! Kijk maar eens in mijn profiel *LOL* Ik heb jouw cross gezien, hij was nog wel wat kijkerig maar het zag er fijn uit. Ik moest alleen wel lachen omdat ze iedere keer het over Pablo bleven hebben *LOL* Had jij al eerder gecrosst? Ik was je nl nog niet tegen gekomen en jouw paard valt wel op

Overigens, je hebt het over een wp in dressuur, maar de punten die je bij de sgw rijdt, tellen niet mee voor je dressuurwinstpunten. Dat zou ook raar zijn, ik start L2 met Raimaer, dan zouden die 2 wp'en van zaterdag in het B wel heel makkelijk verdiend zijn *LOL*

Hier staat mijn verslag [WD] de bak uitgesprongen Bloos! (indoor cross Wanroy) en de foto's [HAW] indoor cross Wanroy

Overigens kun je in dit topic [HK] Slow chatten tussen SGW mutsen nog veel meer sgw-ers ontmoeten, je moet dan wel alleen eerst 50 berichten gepost hebben op de paardenfora.

Spokey, wie was jouw stalgenootje?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 10:28

Hoi, ik heb je gezien. Jij zat op dat bonte paard, nr 5 met de dressuur. Dan moest je achter Bitwise aan rijden. Helaas heb ik je niet zien crossen.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 10:29

wat dat filmpje betreft, je hebt de verkeerde link gekopieerd. Op welke site staat het?

spokey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 10:50

Omax hier op bokt.

Ze heet Stephanie en reed met Max (Omax) een vos.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 10:56

Ik was trouwens degegen die met losrijden van dressuur een broodje zat te eten, waar jouw paard wel interesse in had.... Tong uitsteken

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 11:07

Jemig Celine!wat stoer!
echt knap dat je dat allemaal doet!
Hopelijk lukt het nog met het filmpje

masja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 11:33

Hee wat gaaf!! Ben heel benieuwd naar je filmpje! Dat je dat durft!

Hoe is de terugreis gegaan?

celkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-05 00:44

De terugreis was ook niet bepaald een pretje. Ik had aan de veearts van de veterinaire keuring gevraagd of ik Duo wat tranquigel mocht geven, ondanks dat hij natuurlijk die ochtend al had gesprongen en gecrossed (hoe schrijf je dat). Een halve spuit gegeven en Duo was rustig. Helaas voor korte duur want na de eerste bocht kreeg de trailer er flink van langs, met name de laadklep. Duo was voornamelijk erg boos op Rinse die naast hem stond en veel te veel hooi uit het hooinet aan het jatten was. Gelukkig is er niets ernstigs beschadigd aan de trailer en ik heb zonder problemen de trailer naar Heja teruggebracht. Tja en dat filmpje... daar ben ik nog steeds mee aan het ....

celkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-05 01:07

celkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-05 01:09

oh jeah joepie eindelijk het is nu over 24.00u en ik heb twee hindernissen erop staan! Nu nog het hele filmpje, maar dat is nogal groot ik weet niet of dat gaat lukken. 'k ga mijn best doen, maar eh please geen negatief commentaar want ik ben allang blij dat ik het zover heb geschopt, hihi.

masja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 14:00

2x hetzelfde rondje Lachen Maar ik doe het je niet na! Knap hoor!

celkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-05 21:27

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 19:04

Hee wauw!je hebt de foto´s erop gekregen!
je zit echt te genieten mooi man Lachen
Duo ziet er goed uit

Mizz_mol

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 19:13

He celine cool man!
Echt een super gaaf paardebeest heb je Knipoog
En die nek Kwijl
Je valt wel lekker op met je koeitje zo te lezen..

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 11:31

Wat een onwijs gave foto's, celine! Duo ziet er super uit!