he balen, ik heb zo'n gaaf filmpje van afgelopen weekend. Ik ben namelijk met Martine naar de Indoor SGW in Wanroij geweest. Man wat is dat gaaf! Ik was doodzenuwachtig. Vrijdag middag zijn we vanuit Ermelo met de trailer vertrokken. Het is 2 uur rijden. Duo vond het verschrikkelijk en heeft flink stampij gemaakt in de trailer. Zo erg dat ik de dierenarts heb gebeld en terug ben gereden voor kalmerend middel. Martine reed ondertussen voorzichtig door met de paarden(ik reed met mijn auto erachteraan, zoveel spullen hadden we). Maar ik heb ze pas bij de afrit voor Wanroij ingehaald. ER zat een flink gat in het rubber van de achterklep maar gelukkig was het hout niet beschadigd, want we hadden de tweepaards trailer geleend. De paarden mochten in de stallen van een vriendin overnachten. Nadat we de beestjes hadden ingevlochten zijn we terug naar resp. Utrecht en Nijkerk gereden en zaterdagochtend hebben bij een carpoolplek om 5.30u 's ochtends (!) afgesproken. We hebben zaterdag allebei een winstpunt gereden in de dressuur, jippie! Vanochtend weer om 5.30u vertrokken want om 8.40u moesten we springen. We hadden heel toevallig allebei twee weigeringen en dat maakte ons extra zenuwachtig voor de cross. Het was een prachtig parcours in de twee hallen van het KNHS Centrum in Wanroij. Mijn doel was om over hindernis 3 te komen (een uitgezaagde koe), omdat ik niet verwacht dat Duo over "zichzelf" springt. Maar na 1 weigering sprong hij toch de lieve schat en ik heb het uiteindelijk gehaald tot hindernis 23 van de 24. Echt jammer dat ik die laatste niet heb gehaald, maar het was super. Boomstapels, coniferenhagen, eendekooien en picknick tafels alles gedaan! Ik heb zo'n gaaf filmpje ervan maar ik krijg het er niet op. Als iemand een tip heeft hoor ik dat graag. Ik heb het al gedownload via lycos zoals je kan zien, maar de link gaat mis. javascript:top.select_file(2);