Even uitleg over de poll.
De poll is dus enkel voor Belgische mensen, voor de zekerheid heb ik de knop 'Ik ben een Nederlandse ruiter'' bijgezet, zodat mensen die mijn bericht niet lezen iets verkeerds aanduiden.
Nederlanders mogen als ze willen toevoegen wat zij van de poll verwachten en evt.wat ze zelf doen.
Je bent ook een wedstrijdruiter als je wedstrijd gericht traind in deze poll, natuurlijk met later als doel wedstrijden te rijden in een bepaalde discipline. Doet ook aan welke displine je gaat doen, waarvoor je traind.
De knop 'Dressuur' is voor als je dressuurwedstrijden rijd, maar deze duid je ook aan als vooral dressuurwedstrijden doet. Bv. je rijdt 10 dressuurwedstrijden, maar elk jaar doe je voor de lol 1 springwedstrijd. Dan doe je hoofdzakelijk dressuurwedstrijden.
De knop 'Springen' is natuurlijk voor de springruiters, maar net zoals bij de dressuur, als je 1 dressuurwedstrijdje per jaar doet en dan nog 10 springwedstrijden. Dan doe je hoofdzakelijk Springen, duid deze knop aan.
De knop 'combinatie' is voor ruiters die echt trainen en wedstrijden rijden in bv de discipline dressuur en springen. Dus je doet bv. 5 springwedstrijden en 5 dressuurwedstrijden.
De knop 'Recreatief' is voor ruiters die niet willen deelnemen aan wedstrijden, spreekt voor zich.
Natuurlijk zijn er ook in België meerdere displines, daarom plaats ik 'Voltige', 'Reining' en 'Anders' erbij. Ik hoop dat dit voor zich spreekt.
De knop 'Anders' mag altijd worden aangeduid als de situatie anders is.
Ik hoop dat jullie er aan uit kunnen, je duid dus gewoon aan wat je hoofdzakelijk beoefend in de wedstrijdsport.