Ik heb bij de pony's L2 gereden, als ik nu een paard zou uitbrengen wat > L2 geklasseerd is, mag ik dan met dit paard ook direct L2 starten? Of zijn er regels die verschil maken tussen L2 met een pony en L2 met een paard?
TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern
Geplaatst: 09-01-05 14:49
kijk anders even op de KNHS site daar staan inschakelingstabellen
jamiro
Berichten: 178
Geregistreerd: 31-10-04
Geplaatst: 09-01-05 14:54
Ik denk dat je L2 mag starten , want ik startte eerst met mijn pony L1 en ik mocht toen met mijn paard ook in de L1 beginnen, omdat dat onze gemeenschappelijke klasse was dus t lijkt mij dat je dat met L2 ook zo is...
Anoniem
Geplaatst: 09-01-05 16:15
Op de KNHS site zijn de discipline reglementen tijdelijk offline, dus daar kon ik het niet vinden
Maar Jamiro, bedankt! Ik denk dat ik genoeg weet zo
Puera
Berichten: 8676
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Fryslân
Geplaatst: 09-01-05 16:22
Ik heb even in de tabel gekeken voor je. (overgang pony naar paard) Je mag met het paard L1 of L2 starten.
Anoniem
Geplaatst: 09-01-05 16:33
ok, bedankt! Kun je me misschien vertellen waar je die tabellen gevonden hebt? ik kon namelijk niets vinden op de KNHS site..
Puera
Berichten: 8676
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Fryslân
Geplaatst: 09-01-05 17:03
Ik heb ze enkele maanden terug (toen de oude site nog actief was) uitgeprint. Omdat ik vond dat ik te weinig van de regeltjes af wist.