KNHS slechte organisatie

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

DiantaM

KNHS slechte organisatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-05 22:03

Sommige hebben mijn topics vast wel gevolgd. Ik heb 3 maanden geleden dus mijn startkaartaanvraag etc. opgestuurd naar de KNHS. Ik zou alles tussen kerst en oud en nieuw krijgen.

Natuurlijk gebeurde dat niet. Toen moest ik zeker 5 dagen wachten voordat ik ook maar enkele contact met de knhs kreeg, ondanks dat ze al vanaf 3januari open waren. Na vele mails etc kreeg ik dus te horen dat mijn aanvraag niet verwerkt was.
Die dag had ik alles gefaxt, zodat ze het snel konden verwerken, de volgende dag belde ik om te vragen of ze de fax gehad hadden:Nee!! En ik heb echt het goede nummer ingetoetst, en de ontvangstbevestiging heb ik hier liggen. Vervolgens nog een gefaxt en per brief gestuurd.
Nu is de aanvraag bij hun eindelijk binnen, dus ik mag zondag wel starten met blanco startcoupon.
Vandaag kwam ik erachter dat de vereniging hier geen blanco startcoupons had... maar die heb ik uiteindelijk via een andere vereniging gekregen.
Ik dacht dat ik nu helemaal klaar was.. kom ik erachter dat ik van de knhs wel mijn combinatienummer heb gekregen,maar geen persoonsnummer, en die heb ik juist nodig!! Pff... wat een gedoe om te starten.

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 22:23

pb Scum maar eens, misschien kunnen jullie een soort praat (lees: scheld)-groepje oprichten Knipoog

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 22:29

Ik praat er liever niet meer over. Groot trauma.....

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-05 22:30

Scum schreef:
Ik praat er liever niet meer over. Groot trauma.....

haha.. ja, bij mij begint het ook die kant op te gaan..

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 22:47

Volgende keer gewoon per aangetekende brief je spullen aanvragen. Kost wel wat, maar is altijd nog goedkoper dan een blanco coupon.

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 22:53

Af en toe vraag je je af of die mensen wel weten wat ze doen.......

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 23:03

Ik snap er niks van. Wij hebben als vereniging weinig problemen met de KNHS.Alle aangevraagde startkaarten waren tijdig aanwezig. Het enige waar wij dit jaar mee zaten was, dat er coupons binnenkwamen die niet besteld waren en dat ik bij de vereniging op de rekening stond, terwijl ik een universele startkaart heb. Dus dat heb ik allemaal teruggestuurd en dan zie ik wel weer.

jipkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 23:29

ik heb ook een heel gedoe en gezeik gehad met startkaart en zelfs paspoort aanvragen gehad.. ben ik ff blij dat dat na een jaar eindelijk geregeld was....!!!!!!!1grrrr

melody2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 23:53

Nooit problemen met de KNHS. Het paspoort was binnen vier dagen geregeld, vanaf het wegsturen tot het weer terug krijgen. Heb nu een startkaart aangevraagd, ben benieuwd of ze nu ook weer zo snel zijn.

Suzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 00:24

Tja, soms heb je geluk soms niet bij de KNHS.....
Zoals wij vanaf 1 jan. bij een andere club zijn gegaan:
- Er vielen vandaag ineens twee Paard & Sport op de deurmat (een voor m'n zusje en 1 voor mij), terwijlhet er normaal maar eentje is. Toch even controleren of we niet nu ook dubbel geld moeten gaan betalen
- Omdat ik wedstrijdsecr. was, moest hierbij ook een wijziging worden doorgegeven, grote uitdaging *LOL* . Mijn mail (voor op de website) is nog steeds niet aangekomen lijkt het, en er wordt post gestuurd naar 3 verschillende adressen ( nieuwe wedstrijdsecr. , bij mij , en de wedstr. secr. daarvoor)..

Nee, ik heb de hoop ook al opgegeven daar

Krijtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 18:45

Oh jeetje, dat belooft wat... Ik ehb eind december de hele bende opgestuurd, in de hoop dat ik eind januari kan gaan starten.. Jullie ervaringen slaan die hoop een beetje de grond in!!!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 11:54

Dit zul je niet geloven. Maar er is iets goed gegaan bij de KNHS!
Ik wil graag een cursus gaan volgen waarvoor ik L springen + wp moet zijn. Nou is mijn L springen al zo'n 15 jaar geleden schat ik. Stamt nog uit de NKB tijd. Ik had dus schrik dat mijn gegevens niet bewaard zouden zijn gebleven. Vanmorgen gebeld met afdeling Opleidingen. En ze hadden de gegevens nog. OK dan!

(kan natuurlijk ook dat dat aan die goeie ouwe NKB te danken is, maar toch....)

Viennanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 09:13

O jee, dus als ik een startkaart bij mijn jonge paard wil aanvragen voor volgend jaar mag ik dit jaar wel beginnen dus!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 09:15

Nou bij mij zijn ze alles kwijt.............. Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik het ook niet meer heb Haha! Haha! Haha!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 09:20

ze hadden mijn resultaten uit 1993 nog wel Alleen mijn jury-examen zijn ze kwijt.

CouCou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 17:23

Ik hoor momenteel niets anders dan problemen bij de KNHS.
Ik zit zelf ook in het wedstrijdsecretariaat, er zijn zelfs mensen die hebben moeten afzeggen omdat ze echt nix hebben ontvangen, terwijl ze het al maanden geleden hebben aangevraagd. Lekker irri!!!
Helaas zijn we afhankelijk van de KNHS.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 17:23

Nou, ik was recentelijk nog best positief over de KNHS omdat ik toestemming kreeg om een klasse hoger te mogen starten. Echter......de beloofde brief (wil dit uiteraard zwart op wit) laat nu al een goede anderhalve week op zich wachten en mijn startkaart (reeds daarvoor al aangevraagd) is nog helemaal niet in zicht!!! Door dit topic en vele anderen begin ik toch een beetje vrees te krijgen!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 19:35

Ik *klopt af* heb nooit problemen met de KNHS eigenlijk sturen ze altijd alles optijd op.
Vorig jaar ging ik met een nieuw paard starten in plaats van Orbaldo hadden ze er Orlando van gemaakt.
Met 4 dagen had ik een nieuwe startkaart in huis met excuus.

Afgelopen zondag heb ik gemaild.
Maandag een mail terug dat ze meer gegevens nodig hadden en dat heb ik gister terug gemail.:vandaag de mail met alle antwoorden.

Misschien omdat ik altijd alles rechtstreeks met de KNHS regel en niet vcia de vereniging?

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 22:19

Moet de helft van bovenstaand bericht van mij terugnemen, de beloofde brief is ontvangen, nu die startkaart nog....

Marloes0508

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 22:22

Bij mij is alles elke keer binnen een maand wel afgerond. Heb in 3 jaar tijd 3 startkaarten en paspoorten aan moeten vragen Haha!

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 22:26

Hmm... heb gisteren mijn nieuwe startkaart aangevraagd.
Ik ben benieuwd hoe lang dat op zich laat wachten.

Tazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 22:34

Nog een leuke..ik doe ook het wedstrijdsecretariaat. Heb geen paard meer, dus startkaart afgemeld. Jahoor moet ik lid blijven van de KNHS voor de P&S. Lachen

Jolanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 17:34

Bij mij heeft het helemaal niet lang geduurd! 28 december heb ik startkaartaanvraag opgestuurd, en nu is die al binnen. Bij m'n vorige pony duurde het ook maar 2 weken.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 17:35

ik mag me toch nog gelukkig prijzen Haha!

begin december alles aangevraagd en vandaag alles binnen.....
pffff kan ik toch nog meedoen met de wedstrijd van februari Haha!

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 17:43

Ik heb er ook geen problemen mee Ik vroeg vandaag wat per telefoon en binnen een minuut had ik alles op de email