nét geen kringkampioen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Marloes0508

nét geen kringkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-05 20:39

Vandaag was de 3e selectie springen pony's van onze kring. De eerste selectie had ik een balk in de barrage en werd daardoor 13e en de tweede selectie werd ik 2e.
Na een foutloos basisparcours zat ik bij de 12 deelnemers in de barrage van de L-DE. We moesten als een van de eersten starten. Het barrageparcours kon heel erg kort gereden worden. Twee keer stonden we door een wending die achteraf toch te kort bleek te zijn bijna stil voor een oxer van een meter.

Maar Elza sprong. En we hadden een snelle tijd, waar dus helaas nog 2 mensen overheen kwamen. Scheve mond Gemiddeld over 3 selecties zijn we 2e geworden. Nummer 1 had 5 plaatsingspunten, net zoals ik en nummer 3.

Maar er mochten er 8 door naar de gelderse, en wij dus ook Haha!

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 20:53

Ja, ik zag je met de prijsuitreiking!!!!
Gefeliciteerd!!!

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 21:30

Gefeliciteerd!! Ik heb je ook zien rijden! je draaide echt superkort. Ik was toch maar even gaan kijken in Hierden, ook al ging ik zelf niet... Kon me niet inhouden.
Succes op de regio!!

Marloes0508

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-05 21:32

MissSisa schreef:
Ja, ik zag je met de prijsuitreiking!!!!
Gefeliciteerd!!!

Dankjewel Haha! Heb jou ook zien rijden, zo jammer dat ie ging staken.. Maar het blijft een supermooi dier!

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 21:40

Loezjuh schreef:
jammer dat ie ging staken.. Maar het blijft een supermooi dier!

Volgens mij staakt ie pas als ze dr hand wegsteekt. ik heb t ook gezien dus... Die stop in de dubbel was iig helemaal jou fout MissSisa!
Een plaatje is het wel, ook al ging hij ff lamalopen met binnenkomen!

Maar loezjuh, jouw pony vind ik ook wel een leuk dier hoor! Je wendde best kort en hij sprong goed!

Marloes0508

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-05 21:43

Kylan schreef:
Maar loezjuh, jouw pony vind ik ook wel een leuk dier hoor! Je wendde best kort en hij sprong goed!

Whaha ze ziet er momenteel niet uit met die 'dikke vacht'. Ze heeft genoeg denkens op, maar ach, tis ook een echte pony Tong uitsteken Het is een geweldig dier, vandaag heeft ze me ook echt gered toen we bij 7 vanuit stilstand over die oxer heen moesten Schijnheilig Ze is 23, maar vind het nog steeds he-le-maal geweldig! Eind januari rijd ik haar alweer een jaar Lachen

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 22:17

Ja, ik was weer bezig....... Bloos
Hij weet dat ie het in de ring kan flikken Boos!
In die dubbel, ik zat te veel voorover........ Dan krijgt hij het in zn kop en dan... boem op de rem.....

Ik had wel een vette actie. Eerst afgroeten en dan verkeerd parcour rijden Haha! Erg leuk vnd ik hem. Heel demonstratief van: IK GA ERUIT!!! Die parcourbouwer dacht ook nog dat ik er nog een keer over heen wilde!!! (jah, ik sta 5 meter van de hindernis en ik ga er dan overheen........)

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 23:42

Ja je reed ook zo lekker mutsig naar die ene toen je ging afgroeten. Die parcourbouwer zal wel gedacht hebben, zo gaat ie wel weer in de stop!
Als je eerst afgroet krijg je geen minpunten, met alleen verkeerd parcours wel, dus zo stom vind ik het niet!

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 23:55

leuk dat je door mag Lachen

Ik spring dus bijna nooit (2x per jaar Tong uitsteken)
Maar ik ga wel mee voor de dressuur...

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 15:25

hey loesje, was zonde he Boos!! jullie hadden precies t zelfde aantal plaatsingpunten alone rob had hierden beter gereden! wij hadden t egt niet gedacht, wij zeiden nog toen de omroepster riep ja en de kringkampioen is geworden... (marloes de bruin) Robin breunis!!! wij keken mekaar aan neej dat klopt niet, der is een fout gemaakt! maar niet dus, wij hebben t thuis nog n keer nagekeken...... wel zonde voor jou Scheve mond!!! mja we zien mekaar op de gelderse ! t is wel n leuk clubbie dat in t L D/E naar de gelderse gaat, robin, leontine, jorien, jij, wilrik, en wie ook alweer nog meer? (ben n btje blond af en toe Knipoog) word wel gezellig!! mja spreek je maandag op school wel weer
@ missSisa, suc6 verder weer, k heb jou niet zien springen... rob mag wel door naar de gelderse ofnie?
@ kylan, ja zag je nog staan in hierden...
man wat waaide t daar btw, wij werden zowat weggeblazen!!!

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 16:21

@Love_Sodera: Ik ga nu maar wat meer dressuur rijden en ga het over een tijdje wel weer proberen. Dit heeft toch geen zin. Rob mag idd wel door. Als hij die balk in de barage niet had gehad was hij KK geworden!!! Maar ja net dat balkje op de laatste.....

Marloes0508

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-05 16:43

love_sodera schreef:
t is wel n leuk clubbie dat in t L D/E naar de gelderse gaat, robin, leontine, jorien, jij, wilrik,

anne roos sellies, eline de riemer, en nog eentje Cool