kur z1 en z2 zuidbroek

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

johno

kur z1 en z2 zuidbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-05 00:46

Ik heb me daar toch een ergernis gehad afgelopen donderdagavond Boos!
Het pennygehalte was wel heel erg hoog,ik begrijp niet dat die penny's de hele avond tijdens de kur over de tribunes moeten rennen en klooien.
Voor de deelnemers is dat toch waardeloos!! hoe kun je in 's hemelsnaam zo een fatsoenlijke kur rijden.
En ik begrijp al helemaal niet de ouders van deze kinderen,zoiets laat je als ouders toch ook niet toe Verward ,begrijpen die mensen dan niet hoe storend zoiets is?.
Voor mensen die serieus komen kijken,is op zo'n manier ook snel de lol eraf.
Misschien voor de organisatie een tip,op andere concoursen kom je gewoon niet de tribunes op als er gereden wordt ,en wordt het publiek vriendelijk verzocht tijdens de proeven niet over de tribunes te gaan lopen.
Dit moest me toch echt even van het hart,of ben ik zo abnormaal????

Rieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 16:01

nee idd!!Heb ik vaker gezien!!Lijkt me echt rottig om dan te rijden onder die omstandigheden!

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 23:58

als ik naar een proef kijk probeer ik maar zo stil mogelijk te zitten (of staan) anders is het erg naar voor de ruiter! Ik zou me er ook aan ergeren...
sommigen kunnen dat niet begrijpen ofzo, dan kunnen ze beter ergens ander heengaan.

johno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-05 00:12

gelukkig ik ben dus niet vreemd of zo,er zijn meer mensen die er zo over denken