Indoor wierden..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Marinke_

Indoor wierden..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-05 23:22

Hoi,

Wie van jullie is er naar Indoor Wierden gegaan? ik wou zelf wel gaan maar ik kon die vrijdag niet.. en ik was net ziek geworden maandag en de dagen ernaar voelde ik me niet zo vit Boos!

Nu was ik wel benieuwd naar de uitslag omdat kinderen van onze manege eigenaar daar aan meededen en met de kerstvakantie de manege gesloten is kan ik het dus niet aan hun vragen.. Wie kan mij de uitslag vertellen en zeggen hoe het is gegaan??

Voor vragen over hun kan je het altijd in dit topic vragen!

groetjes

Annemiekbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 11:00

De uitslagen staan op www.startlijsten.nl en dan moet je Wierden aanklikken en dan kom je automatisch op die site....
Ik ben er Donderdagavond geweest! Was heel mooi...en Stephanie Brugman heeft gewonnen (jaja met Balou)

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 11:02

Er zijn wel mensen van onze club gegaan. Wij wilden heel mss ook maar dan moesten we 5 dagen.

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-05 20:03

Annemiekbram schreef:
De uitslagen staan op www.startlijsten.nl en dan moet je Wierden aanklikken en dan kom je automatisch op die site....
Ik ben er Donderdagavond geweest! Was heel mooi...en Stephanie Brugman heeft gewonnen (jaja met Balou)

Sorry maar hij kan niks vinden Verward heef verder iemand nog tips of een lijs van de uitslagen??

_Jody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 20:20

eey nichtje, kijk eens op www.eschruiters.nl Knipoog aan delinkerkant klikken op: Indoor Pony's en dan onderaan de pagina staat dan: Uitslagen / Results en daar moet je dan op klikken

Annemiekbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 18:22