Zelhem - tips om te overnachten

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Caroline81

Zelhem - tips om te overnachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-05 19:44

Een vriendin van mij is van plan om naar Zelhem te gaan voor de wedstrijden in mei ofzo. Vorige keer waren ze heen en weer aan het rijden geweest maar beviel niet zo goed.
Wie heeft er een goede tip?

Leek me handig om het hier neer te zetten omdat het met name een vraag is aan wedstrijdruiters, maar als het niet goed staat mag het wel verplaatst worden natuurlijk.

kadans16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 21:17

Ik ben afgelopen jaar daar op wedstrijd geweest.3 dagen dressuur.Het z2 kan 3 dagen en ik kon 2 dagen (toen in het m2)Mijn trainer heeft daar ook gestart Z2 en we hadden gezamenlijk een huisje gehuurd.Dat ligt daar vlak bij als je het terrein aan de voorkant af rijd links de weg op .Dan kom je vanzelf een bord tegen met vakantiepark/bungalowpark de eekhoorn dacht ik.
Ik weet de naam niet precies.Maar het is een superfijn huisje ,hartstikke dichtbij (als je sochtends op de bank zit dan zie je de marathonkarretjes voorbij komen) en een heel leuk park.Echt duur was het niet.
En ook nog gezellig.De paarden stonden daar in de stallen.(de grote witte tent)

Venetia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 12:07

@ Kadans, ben je ook alle dagen wezen rijden? En is er ook een camping in de buurt? Zie het ook wel zitten om daar te rijden! Staan de paarden er ook goed bij?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 12:10

Ik heb daar vlakbij een huisje gehuurd......... Ik wilde ook niet heen en weer rijden.........

kadans16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 21:51

Venetia schreef:
@ Kadans, ben je ook alle dagen wezen rijden? En is er ook een camping in de buurt? Zie het ook wel zitten om daar te rijden! Staan de paarden er ook goed bij?

Ja ik heb zaterdag 2 proeven gestart in het M2 en S'maandags ook 2 proeven in het M2.Mijn trainer ging ook mee en die startte wel 3 dagen dus zaterdags zondags en smaandags.Maar hij reed Z2 en zondags zijn er alleen Z2 rubrieken en junioren en young riders.Zaterdag is er M en Z en smaandags kunnen alle rubrieken starten.Dus voor de B-L ruiters loont het zich niet om daarnaartoe te gaan, aangezien je maar 1 dag kunt starten.Wij zaten daar dus in een huisje in een vakantiepark.Heel fijn!!!Vlak bij , echt langs de weg waar het concoursterrein is.
De paarden staan er heel goed bij.Er is voldoende verlichting in de tenten, er zijn afspuitplaatsen en je hoeft niet ver te lopen om water te halen (dat is op sommige meerdaagse wel anders Scheve mond )
Ook lopen er vanaf 23.00 uur tot 07.00 uur waakhonden rond de tenten en bewaking zit er.Het terrein met de tenten is helemaal afgezet met hekken en je komt er zonder toegangsbandje niet in.Lekker veilig idee dus aangezien er best wat kostbare paardjes en spullen staan Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 21:54

Zelfs de stands met ruitersportspullen blijven zo staan Haha!

kadans16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 22:08

gijsenkim schreef:
Zelfs de stands met ruitersportspullen blijven zo staan Haha!

Haha inderdaad het promodorp......zeker de moeite waard om even een kijkje te nemen.Vooral die stand met peperdure omheiningen en stallen Clown
En als dressuurprikker op de tribunes knappe springruiters spotten Haha!
Oewwwwwww heb er al weer helemaal zin in dit jaar !!!
(De douches op het concoursterrein zijn minder, ik kan het niet aanraden om in een tentje te overnachten.S'ochtends om 6 uur met een slaapkop
tussen de kakkerlakken douchen is niet zo bevorderlijk voor je humeur.
Gelukkig hebben we dat meteen afgeleerd.Gewoon een HUISJE Schijnheilig )

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 22:12

wij zitten in een huisje van Timmers Recreatie....... zijn 6 persoons huisjes en ik betaalde voor 4 overnachtingen 391 euro

telefoonnummer 0134-622958

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 10:41

B en L echt maar 1 dag ik had begrepen dat dat ook 2 dagen was. He Zou met Ilindra knus in de vrachtwagen slapen Tong uitsteken

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 12:49

Jammer, ik dacht ook altijd dat de B en L meerdere dagen was.