de finale op Indoor Emmeloord gewonnen!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Biertabje

de finale op Indoor Emmeloord gewonnen!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-05 11:14

Haha! bigsmile....die blijft de hele week nog zitten! Knipoog

gistermiddag moest ik op Indoor Emmeloord in het L en M springen!!
erg mooie bak(30x60) moet ik zeggen!!!
eerst moest ik in het L...er deden er wel een stuk of 75/80 mee Bloos! en dat duurt lang!! Knipoog erg lang Bloos het was een kijkerig parcours, veel borden,technische lijntjes...
ik Ossi opgezadeld...en dacht bij me zelf...oke flink voorwaarts rijden! Haha! er werd namelijk niet best gesprongen!! even gert-jan bruggink in real life bekeken, maar misschien op tv toch beter! *LOL* ossi ging als een speer...we waren foutloos, toen de barrage. helaas is dit nog maar mijn 6e concours en zijn we hard aan het trainen om ook eens krap te gaan, maar het ging erg goed en we waren foutloos! Haha! uiteindelijk werd ik 7e van de 75/80 Tong uitsteken maar omdat ze toch maar de groep hadden verdeeld in 2e kreeg ik een 4e prijs!

daarna in het M met Oet, Oet sprong erg goed. msschien wat zuinig,maar dat is oet Knipoog we waren foutloos, toen de barrage...ging ook goed, een pechbalkje op 2, maar wel een redelijk snelle tijd! uiteindelijk een 7e prijs van de 52 deelnemers! Haha!

Daarna moest Ossi weer in het L(blijf bezig Bloos ) progressief op tijd!! je kon alles op zich wel krap nemen, maar je moetst de hindernis dan wel schuin(lees: erg schuin) nemen...daar snapt ossi dus niks van, maja toch even met inspringen geprobeerd Schijnheilig niet doen tabitha Boos! ossi snapte het echt niet en stopte, en ik vloog eraf! Schijnheilig maja daarna de ring in, flink voorwaarts gereden,goed tussen mijn teugels gehouden en gaan met die banaan!! Haha! 2 ging schuin!! Knipoog en echt mega goed!! was weer foutloos!! *LOL* en uiteindelijk een 7e(goh alweer Knipoog )prijs van de 38!!

toen met Oet, 2 balkjes!! maar ze sprong best!!

daarna nog finale met Ossi(Oet mocht ik ook,maar dat heb ik niet gedaan! ) het was inmiddels al erg laat! Bloos het was in het L een klassiek parocurs met barrage. ik verwachtte er echt niks van. met inspringen ging het al niet zo lekker en ik wilde hem ook niet moe maken! maar in de ring was hij er weer!! Knipoog foutloos!! en stond echt aan de maat, richting 1.20 zeker wel!! de barrage was achteraf...erg spannend, ik was de 1e foutloze, na mij volgde er nog maar 4! Bloos toen de barrage, ik al eerst!! echt een topper, 1e gedeelte was wat te truttig, maar hij sprong als een tierelier!! foutloos in een tijd van 36.80
iedereen had wel een balk of weigering...toen moest alleen judith vetker nog...daarvoor won ze al 2 maal het L...dus ik zag het al weer voor me! Scheve mond
ze was erg snel, maar te krap op de laatste,dus daar viel de balk!
yeahhhhh had gewonnen!! ik kreeg een deken aangeboden,die moest op en toen de uitreiking....leuk!!!!!!(commentator is de zelfde als van hengelo en Jumping-amsterdam) Haha! won 100 euro!!

ik heb gister 175 euro gewonnen en een deken! sorry voor het lange verhaal hoor!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 11:21

super zeg, dat was wel een zeer geslaagde dag!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 11:31

Goed voor elkaar!!! Super gedaan! Gefeliciteerd!

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 11:40

Wow, gefeliciteerd!!!

Is het een mooie deken? (durf je er mee in het openbaar te verschijnen? Knipoog )

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-05 11:50

missmuts schreef:
Wow, gefeliciteerd!!!

Is het een mooie deken? (durf je er mee in het openbaar te verschijnen? Knipoog )

ik zal er zo naar kijken Bloos Haha! we waren namelijk pas om half 2 snachts thuis, dus alles ligt nog in de auto! Bloos

bedankt!!

Robby_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 12:22

Proficiat Haha! Haha! Haha! foto's? Knipoog

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 12:34

Ping, kassa!

Hartstikke goed, alles in de prijzen! Inderdaad, we want foto's.

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 12:54

Zo hee, supergoed! Je had een druk dagje zo te horen! Gefeliciteerd!

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 13:29

Je ik ben gister met mn vader komen kijken en ik heb je gezien!!! Ze liepen idd heel erg uit. Om 20.00 uur zou de finale zijn, maar toen begonnen ze pas met het 2de parcour. Dus ik heb je 2de parcour L gezien, je reed best strak, had wat korter gekunt maar ach, als Vetker foutloos is zijn die snel. Ik vind je M paard een goeie. Jammer van die palen. In de finale had je erg veel mazzel(je reed goed, vooral het laatste stuk), niet omdat je zelf wat fout deed maar die andere maakte allemaal fouten. Ik dacht al bij Vetker: Ojee, die kan snel, maar ze draaide wel erg kort. Je had idd een big smile in de prijsuitreiking!!! Haha! Maar gefeliciteerd en je hebt ervoor gereden dus verdiend!!!

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 13:36

Gefeliciteerd! Wat een geweldige dag Haha!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 13:39

Ook van mijn kant gefeliciteerd!
Je hebt al aardig wat concoursen gereden de laatste tijd he? Leuk hoor!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-05 14:00

dankje

simmie: dit was pas mijn 6e springwedstrijd met die vos!!

misssisa: progressief had zeker korter gekund, maar aangezien ik deze nog niet zo lang op stal heb en hij eerst maar eens vele km moeten maken...dan komt de rest al!! schuin springen snapt hij nog niet, daar wordt nu ook op getraind. tegen vetker kan je zowat niet op...vooral liseth in het M, dat beest springt uit stilstand nog met gemak over een 120 oxer! in de finale was mijn 1e helft wat truttig, ik heb niet volluit gereden, domweg omdat ossi dat nu nog niet aankan!!
maar iedereen dacht er zeker te makkelijk over, want ze maakten allemaal fouten!!

Oet in het M ging het 1e pc goed, 2e pc was de laatste sowieso mijn fout. hij springt op vermogen! techniek is wat minder.

MissM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 14:37

Gefeliciteerd met al je prijzen, vind het trouwens knap om 3 x als 7e te eindigen!

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 15:44

Hey, gefeliciteerd!!!

Het was trouwens niet zo raar dat Bert de Ruiter daar omroeper was hoor... Hij komt nl. uit Kampen. Emmeloord doet ie al jaaaaaren.

fresco

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 15:58

Geweldig meid, jij kan er weer even tegen voorlopig!
Goed voor je eigendunk! hhaha

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 17:03

Gefeliciteerd! Super hoor. Met twee paarden eigelijk geplaatst en dan met 1 starten en winnen... heb je toch de goede gekozen! Knap als je die nog niet zo lang op stal hebt!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 17:37

Super, Gefeliciteerd!!!!

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 18:07

reddytobias schreef:
misssisa: progressief had zeker korter gekund, maar aangezien ik deze nog niet zo lang op stal heb en hij eerst maar eens vele km moeten maken...dan komt de rest al!! schuin springen snapt hij nog niet, daar wordt nu ook op getraind. tegen vetker kan je zowat niet op...vooral liseth in het M, dat beest springt uit stilstand nog met gemak over een 120 oxer! in de finale was mijn 1e helft wat truttig, ik heb niet volluit gereden, domweg omdat ossi dat nu nog niet aankan!!
maar iedereen dacht er zeker te makkelijk over, want ze maakten allemaal fouten!!

Oet in het M ging het 1e pc goed, 2e pc was de laatste sowieso mijn fout. hij springt op vermogen! techniek is wat minder.

Ja, progresief kon korter maar ja, 7de was nog niet slecht!!! Je stuurde af en toe wat te veel terug. Nee, die Vetker das niet normaal, toen ze bij de pony';s reden wonnen ze ook alles(doen ze nog steeds). Jouw M paard was een paard met veel vermogen, maar volgens mij niet mekkelijk te rijden??? Zoals je al zegt dat de techniek wat minder is, tjahhh het had beter gekunt maar vergeleken met de rest van de bokken die daar rond liepen(lees: veel slechte, weinig goeie) was die van jouw niet slecht. In het M ging die Liseth ook niet normaal, het was gewoon trek hem ervoor en hij doet het toch. In het L was ze ook gruwelijk snel, maar ja, die paal. Was je tot het einde gebleven??? Ik wel, was pas om +/- 00.30 afgelopen. Maar ja, in het ZZ ging die Chantal Mechelenbrink wel heel apart doen!!! Ze was toch al niet snel genoeg, wilt ze naar de laatste hindernis draaien, springt dat beest over de eerste van de dubbel!!! Het zag er echt grappig uit, zij gillen, al die gasten aan de zijkant ook schreeuwen hoe apart dat beest sprong...

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-05 18:22

bedankt iedereen!!
MissM: vond het zelf ook wel knap hihi

chantal rijdt in het ZZ een halve tuiger!! ik vind het knap!! hij is echt heel moeilijk om te rijden!! ze heeft echt geen makkelijke paarden onder haar kont!!
wij zijn naar huis gegaan....was pas om kwart over 1/ half 2 thuis!!
ik stuurde niet te veel terug, ik had geen andere keus, paard wordt anders wel erg vlak!maja van de zijkant is het makkelijk praten!!

Oet is geen makkelijk paard!! dat is echt alles behalve makkelijk!! en dan was die gister erg braaf haha

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 18:28

Nee, ik zeg allen dat het mss wat korter had gekunt, maar het was idd beter voor het paard om niet alles uit de kast te halen. Die van Chantal was een grof dier maar wilde wel van het hout af blijven.

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 19:07

HE super man
echt gefeliciteerd reddy !!!
wanneer het z in met oet? Knipoog

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-05 19:50

Kylan schreef:
Gefeliciteerd! Super hoor. Met twee paarden eigelijk geplaatst en dan met 1 starten en winnen... heb je toch de goede gekozen! Knap als je die nog niet zo lang op stal hebt!

dat kwam ook een beetje omdat ik op INdoor Kampen 2e in de finale werd met deze!!! het is een goede springer!! en hij weet zich wel steeds bovenin de uitslagenlijst te plaatsen!! ik had dit niet verwacht en zeker oomdat ik hem pas vanaf augustus op stal heb en dit nog maar de 6e x was! OK dan!

dankje Nelis...hmm ik weet nog niet wanneer ik Z ga hoor!! dit is pas mijn 9e M wedstrijd. ik heb nu 15 punten! Knipoog ik denk toch dat het met het outdoorseizoen wordt!! en jij...wanneer ga jij M? zal nog wel even duren denk...eerst maar een kleine!! Haha!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 21:35

...En daarna krijgt ze moederinstinct en gaat ze geen gekke dingen meer doen Knipoog Tong uitsteken

Ik zei het al in het SGW-topic, maar ik doe het nog een keer! Super meid! Hartstikke gefeliciteerd Party!!

(Ik had vanmorgen voor ik ging paardrijden al even de uitslagen opgezocht *LOL* Ben om 9 uur van huis gegaan en was pas om 7 uur weer thuis Clown )

Je hebt gelijk dat je oet niet meer gereden hebt in de finale, was helemaal laat geworden...(in Veendam zijn de finales nu bezig, ik wacht op de updates op de site Knipoog )

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 23:15

nou mocht mijn moeder instinct heel erg worden dan kan jij of gomit toch op mijn leuke trakehner tje rond rijden!!!!
hahahah

paulanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 23:24

gefeliciteerd!!harstikke knap van je.