Blanco coupons en Coupons?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sjel

Blanco coupons en Coupons?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-05 14:28

Wat is het verschil? Clown

Mijn Ponyclub deed altijd alles qua Coupons etc, nu ben ik overgestapt en moet ik het zelf doen.
Ik heb mijn startkaart binnen gekregen en daar zaten Coupons bij, die moet ik opsturen naar het wedstrijdsecretariaat van een vereniging waar ik wil starten?

Er zat ook een rekening bij dat pakketje en daarop stond dat je pas Coupons kreeg nadat je die betaald had, maar ik heb die coupons dus al. Ik snap het niet helemaal meer. Of waren dit Blanco en krijg ik na die rekening gewone Coupons? Verward

En als ik nou wil nabestellen? Moet ik dan Coupons bestellen of Blanco coupons want ik heb geen idee.. Blond

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 14:35

Blanco coupons zijn voor jou niet van toepassing denk ik Haha!

Die zijn heel erg duur en als je maar 1 paard hebt, heb je die niet nodig.

Je moet idd je startcoupons invullen (wedstrijdplaats, datum, klasse) en die opsturen naar het secretariaat van de wedstrijd waar je heen wilt. Verstandig is het om even te bellen of er nog plaats is

Normaal krijg je je coupons met een acceptgiro erbij, dus wat er in die brief staat snap ik ook niet helemaal...

Als je wilt nabestellen hoef je alleen via internet je nummers op te geven en dan krijg je automatisch (ingevulde) coupons. Blanco coupons moet je apart bestellen. Die zijn alleen voor als je bv. 20 paarden rijdt en je weet wel zeker dat je ergens wilt starten, alleen nog niet met wie Knipoog Haha!

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-05 14:37

Oh oke!
Harstikke bedankt, dan is het me nu helemaal duidelijk. Vork

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 23:24

Missouri, ik denk dat je blanco coupons nu werward met universele coupons. universele gebruik je idd als je meer dan 20 paarden per jaar op councours rijd en dus een universele startkaart hebt. deze coupons zijn even duur als voorgedrukte coupons.

Blanco coupons zijn er voor als je je coupons vergeten bent, dan kun je deze krijgen bij het wedstrijd secretariaat. Die zijn idd best prijzig, ze kosten geloof ik iets van 11 euro.

Sjellie, jij kunt je coupons gewoon bestellen bij de knhs, dit moet wel schriftelijk of via internet en je rv moet er toestemming voor hebben gegeven dat je dit zelf mag doen.
Om concoursen in te schrijven moet je die coupons op sturen naar het secretariaat van het concours, of je belt er naar toe om in te schrijven.

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 23:28

schoentje schreef:
Missouri, ik denk dat je blanco coupons nu werward met universele coupons. universele gebruik je idd als je meer dan 20 paarden per jaar op councours rijd en dus een universele startkaart hebt. deze coupons zijn even duur als voorgedrukte coupons.

Blanco coupons zijn er voor als je je coupons vergeten bent, dan kun je deze krijgen bij het wedstrijd secretariaat. Die zijn idd best prijzig, ze kosten geloof ik iets van 11 euro.

Sjellie, jij kunt je coupons gewoon bestellen bij de knhs, dit moet wel schriftelijk of via internet en je rv moet er toestemming voor hebben gegeven dat je dit zelf mag doen.
Om concoursen in te schrijven moet je die coupons op sturen naar het secretariaat van het concours, of je belt er naar toe om in te schrijven.

dit klopt idd, janneke had da ook een keer.. Die had al wel een startkaart maar nog geen springcoupons en heeft toen een blanco gekocht.

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 01:24

Blanco coupons worden weleens gebruikt als jij nog geen startkaart hebt, en je wilt HC starten ofzo.

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 12:48

Ik heb laatst een blanco coupon gebruikt. Eerst reed ik bij de pony's, vanaf dit jaar met dezelfde pony bij de paarden. Omdat ik toch vast in moest schrijven voor de wedstrijden dit jaar, heeft het mijn vereniging blanco coupons opgestuurd.
Ze zagen eruit als gekopieerde coupons, en er is mij niks in rekening gebracht.