1e keer tussen de paarden! (Z1)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Emeraldo

1e keer tussen de paarden! (Z1)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-05 16:53

Snel snel snel... Van de 22 deelnemers waren en nog voor mij 10 uitgevallen. Dus toen was het haasten, er waren nog 3 deelnemers voor mij toen ik aan kwam.

Toch heb ik nog lekker kunnen losrijden. De proef ging best lekker, wel een paar foutjes, maar voor de 3e keer Z1 starten, en nu dus voor de 1e keer bij de grote paarden, was ik wel tevreden. Ik had in ieder geval lekker gereden, en dat is mijn doel.

De punten 165 en 173 en een 10e plek van de 12 Lachen . Dat is niet eens laatste dus, en dat op een selectie wedstrijd voor de Kampioenschappen!

Tijdens het uitstappen nog eventjes gekletst met Olrike, en erachter gekomen dat er nog andere bokkers aan de kant stonden. Wie? Dat was een geheim... Wie meld zich? Clown

Olrike

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 19:32

Heyz

Die zullen zich hier echt niet melden hoor...... Tong uitsteken

Het was wel weer een leerzaam dagje voor me and Olriekske...... Bloos

We gaan thuis oefenen door achter de deuren heel hard EEEEYY te gaan roepen. Maar verder, tsja de lick-it ligt nog in de kast. Ach gut

Uitslagen waren wel zoals verwacht, Alleen had ik bij 1 jury voor een middendraf een 8 en van de andere jury een 5
Ze hadden maar bij 1 onderdeel dezelfde mening, de Gangen 8 en 7

Tussen de ponies losrijden is ook geen succes, die kennen de regels gewoon niet, volgende keer doe ik een bordje op mijn rug met de regels erop.

Op naar de volgende wedstrijd, en van de zomer "gewoon" weer knallen

Wat had je verder nog voor punten??? Ook nog uitschieters?

Groetjes Sanne Lovers Olrike N

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-05 19:59

Bij waren de juri's het af en toe ook niet eens. De 1e travers (richting juri bij H) had ik een 7 (juri H) en een 4 bij juri bij C. Verder had ik bij die ene juri wat 5-jes, dingen die niet echt fout gingen, maar toch nog wel beter kunnen. En verder zoals altijd veel 6-jes. Enkele 7-ens, voor travers, galopwisseling, achterwaarts. Ik had deze juri's nooit eerder gehad, jij wel?

Nette punten voor je gangen! Hoe waren jou punten verder? En je uitgestrekte stap? Knipoog

Olrike

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 21:08

Tsja uitgestrekte stap... Toch nog een 6je

Verder een beetje rare punten, maarja. We zijn weer thuis, en we leven nog.

Wanneer is je volgende wedstrijd?

Groetjes Sanne Lovers Olrike N

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-05 10:03

Ik heb verder geen wedstrijden meer staan, zal straks eens eventjes de paard en sport doorspitten Knipoog

laida

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 01:58

heey , ik stond toen ook langs de kant en ik heb je ook zien rijden.

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-05 13:25

haha ik dacht al dat jij het was, Sanne wilde niks verklappen Lachen

En, wat vond je ervan?

Olrike

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 14:42

Ik ben geen verrader Knipoog

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 14:44

Olrike schreef:
Tussen de ponies losrijden is ook geen succes, die kennen de regels gewoon niet, volgende keer doe ik een bordje op mijn rug met de regels erop.

Pfff wat een idioot vooroordeel.
Sorry voor de off-topic reactie

Olrike

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 14:47

Nou die ponie ruiters, uit onze kring he

laida

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 14:57

emeraldo: op zich doet je pony de oefeningen best netjes , maar ik vond het te braaf gereden en ik had af en toe het idee dat je pony wat onregelmatig liep(maar dat kan ook zo lijken omdat je wat actiever moet rijden)

laida

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 14:58

en die pony ruiters bij ons in de kring kennen echt geen bakregels en crossen overal maar door

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-05 15:21

We moeten inderdaad wat meer spetteren.

Over de pony-regels... De eerste 2 selecties reden de paarden enorm in de weg, de ponyruiters (waaronder ik) stapten wat rond in het midden van de bak, en probeerden zo wat los te rijden. De paarden reden vrij lomp.
De 3e selectie hadden de ponyruiters er blijkbaar genoeg van, en reden gewoon los op hun manier.

De paardenruiters hielden totaal geen rekening met anderen. Dat zijn ponyruiters onderling echt niet gewend!