kosten startcoupons

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mikkie

kosten startcoupons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-04 17:14

Ik heb zojuist mijn startkaart ontvangen en zag dat ik 15.25 euro moest betalen voor de startcoupons. Op zich niks mis met dat bedrag, maar er zitten maar 4 coupons bij de kaart bijgevoegd. En in verhouding vind ik het dan best dure papiertjes. Als deze vier coupons nou op zijn en ik wil nieuwe hebben. Moet ik daar dan weer zoveel voor betalen of is dat alleen nu de eerste keer en heb ik nu, zeg maar, voor het hele jaar mijn startcoupons betaald?

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 18:19

je zou er 16 moeten krijgen........... ik zou ff bellen als ik jou was......... klotp geen drol van, normaal is een setje coupons 15.25 euro, en dat zijn er dus 16 als ik me niet vergis.........

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 18:22

Mikkie, heeft de persoon van jullie vereniging die dat regelt de rest niet? Dat is bij ons namelijk wel het geval, je krijgt er 7 thuis en de rest houdt zij.
Zodra ze dan bijna op zijn, besteld zij er gewoon nieuwe bij. Zou ik ook even navragen als ik jou was...

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 18:34

Het kan best fout gegaan zijn

ons nieuwe menlid kreeg er wel 16, maar het waren er 4 en 12 geloof ik, zaten niet allemaal aan elkaar

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-05 12:23

Ik ga maandag even bellen met de vereniging. Vraag ik gewoon even hoe het zit. Het zou namelijk best kunnen dat zij de rest hebben, maar omdat ik de aanvraag rechtstreeks heb ingediend bij de KNHS, dacht ik dat ik ook alles zelf thuis zou krijgen. Het zal vast wel goed komen, maar in eerste instantie vond ik het toch wel vreemd.

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 15:48

heb je ze wel helemaal uitgevouwen??

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-05 17:14

Princess schreef:
heb je ze wel helemaal uitgevouwen??

*Kijkt heel verwonderd op en gaat het nogmaals controleren. Tong uitsteken *

Ja ik heb ze volgens mij goed uitgevouwen en het zijn er echt maar vier.

Vier exemplaren alle vier bestaande uit drie velletjes. (blauw geel en roze)