Rekening KNHS gehad

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

liberty

Rekening KNHS gehad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-04 13:23

Gaat lekker zeg.. Prijzen zijn met ca. 4% en 5% verhoogd.. Normaal gezien lijkt het mij netjes dit van te voren in een brief te vermelden, en niet als de rekening er al is. Het is wel niet veel, maar toch. En een fouten wat er op stonden Wij hadden een aantal startkaarten opgezegd en deze stonden er toch op. Of coupons laten komen die dus totaal niet besteld waren (waren startkaarten die opgezegd waren, en waren nog eens dressuur en springcoupons ). KNHS op zijn best zullen we maar zeggen Haha!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 13:28

Denk het ook Clown
Ik heb de rekening van de KNHS nog niet gehad en dat is maar goed ook!
Heb nl. via de ponyclub al wel de rekening gehad van het inschrijfgeld/coupons van wedstrijden... Nagelbijten / Gniffelen
Misschien toch maar iets minder starten? Bloos! Haha!

Anyway; de KNHS zal wel feest vieren.
Alhoewel ze dan altijd feest vieren Nagelbijten / Gniffelen

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-04 13:31

En dan nog maar te zwijgen over de verkeerde dingen die ze doen met de universele startkaart die mijn zus heeft.. Sommige startkaarten stonden bij de vereniging er op en dat kan dus helemaal niet

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 14:04

ja ik vind dat ze daar vaak slordig mee omgaan..
er staan heel veel fouten in de startkaarten, ik bedoel je kan lezen of je kunt het niet he..
mja tis wat als het zo druk is!!
maar ze zijn aardig op tijd dit jaar Lachen

Is overgens niet alleen bij de KNHS zo.. ik zat op het paspoort van de hengst te wachten.. ze moesten alleen z'n chipnummer invullen
naahh dat heeft me toch lang geduurt..
nu moet ik nog een startkaart aanvragen hopenlijk gaat dat wel een beetje snel zodat ik in februari kan starten Lachen

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 15:57

Zucht...

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 15:58

Pasha schreef:
nu moet ik nog een startkaart aanvragen hopenlijk gaat dat wel een beetje snel zodat ik in februari kan starten Lachen
'

Veel succes. Clubgenootje van mij heeft begin oktober aangevraagd en de spullen afgelopen dinsdag binnengekregen. 2,5 maand dus.

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 15:59

GRRR... rekening is natuurlijk binnen. De startkaart ook, bestelde coupons niet...

Enne... fijne vakantie KNHS Tong uitsteken

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 17:39

Emeraldo schreef:
Enne... fijne vakantie KNHS Tong uitsteken

Of niet? Haha!

Melanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 18:17

wij kregen ook een rekening waarbij er verkeerde dingen bij stonden die we van te voren toch duidelijk via een brief vermeld hadden.

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 19:14

Scum schreef:
Of niet? Haha!

Nu kunnen ze nog eventjes genieten. Op maandagochtend stromen de telefoontjes binnen Haha!

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-04 19:20

Je mag niet bellen

knhs.nl schreef:
Indien u tussen de Kerstdagen en het nieuwe jaar van ons de verlengingsnota en/of startbescheiden ontvangt waarop zaken niet kloppen, dan kunt u dit uitsluitend schriftelijk melden. Het telefonisch beantwoorden van vragen kost veel tijd, aangezien alle documenten op dat moment bij elkaar gezocht moeten worden. Bovendien werken wij, om fouten te voorkomen, alleen met schriftelijke meldingen. De KNHS denkt u op deze manier beter van dienst te kunnen zijn. Eventuele reclamaties op de nota kunt u daarom uitsluitend schriftelijk aan de KNHS doorgeven door een kopie van de betreffende nota met een begeleidend schrijven aan de Ledenadministratie te sturen of te faxen (0577 – 408 248). U kunt uw opmerkingen ook per e-mail: ledenadministratie@knhs.nl doorgeven.

marianna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 19:41

Grrrr.... Boos! je zou ze toch wat doen.... gelukkig heb ik de rekening nog niet binnen

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 19:42

Ik heb nog geen rekening ontvangen voor de universele startkaart , zijn vast nog aan het bepalen hoeveel die moet gaan kosten Verward , want dat is ook niet mis. Ik heb al wel alles teruggestuurd, want er zaten wel zoveel fouten in, echt geweldig Scheve mond , maar zien hoe dat gaat lopen Verward

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 20:08

Ik had ook zoiets van, fijn dat ze het even vooraf gemeld hebben dat het wederom verhoogd is.
Had niet anders verwacht van de KNHS, maar toch.

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 21:33

Het wordt elk jaar verhoogd!!! Is het geen euro dan wel 50 cent!!!. Ze gaan wel bouwen en weet ik veel, maar de leden moeten het ophoesten

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 23:06

Ik heb hem ook gehad... Maar daar zeg je echt U tegen. Het wordt idd steeds hoger..

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 23:12

ja stom, ik had al een rekening van me vereeniging en dan krijg ik nog een rekening van de KNHS, vorig jaar heb ik hetzelfde betaald als nu, alleen vorig jaar had ik ook startcoupons besteld en nu niet, das zo'n 30 euro meer dus Verward

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 10:38

Citaat:
De KNHS denkt u op deze manier beter van dienst te kunnen zijn.

Stoom uit je oren Pardon??

As maandag gaat er toch echt een telefoontje van mij naar de KNHS.

Desnoods wil ik nog wel 'even' naar Ermelo rijden.