Ik ben natuurlijk weer zo dom geweest om men digi mee tenemen
.. Maarja.. Ik, Me vriendin en het kleine nieuwe berijdstertje voor Juulke (Verzorgpony) hadde pas geleden wedstrijd. Fraukje (Kleine bijrijdstertje) zat in de eerste groep. Ik en me vriendin moesten ook in de bak gaan staan om de hindernissen aan de kleine kindjes te wijzen. Nou ze zat met 7 (geloof ik) in een groep. Uiteindelijk was ze foutloos met nog 3 andere. (Verderrest waren er 2 eraf gevallen en waren er heel wat weigeringen en verkeerde hindernissen gesprongen
) Was wel grappig hoor.. Zo'n klein shetje door de bak crossen. Ze had (door ons gewijsde
) afkortingen genomen waardoor ze met 7 sec. verschil 1ste werd. M'n Vriendin en ik helemaal blij. Want de eigenaar was er en die was heel trots op zn kleine shet en op ons omdat wij hem hebben ingereden en leren springen. Wij vreugdedansje gemaakt
. Maar toen hebben we 3 uur moeten wachten tot we zelf aan de beurt waren. Wat blijk het.. Moesten we 90cm gaan springen
. Vorig jaar was het nog 70cm. Nou, toen begonnen de kriebeltjes wel te komen! Dus ik dapper mn eerste ronde gereden en had 1 balk eraf bij de dubbel.. De 2de ronde was foutloos maar kwam ze wel niet vaak uit. Maarja. Ik krijg uiteindelijk toch nog de 4de plaats van de 7. Mn vriendin was in de hindernis geknald. Zij was 7de.. Nou,
Weer een lang verhaal getypt

Maarja,
Groetjes, Laura
!