Vastgevroren, toen met een föhn open gemaakt en toen konden we naar stal. Daar bleek er dus een ding voor onze trailer te liggen
Zo zwaar dat we m niet van zn plaats kregen. Na 10 min klooien de staleigenaar geroepen die heeft toen de buurman gehaald en die heeft dat ding met de tractor weg gesleept.Toen kon de trailer van zn plek en Splash de trailer op. We kwamen daaraan, snel naar binnen. Zie ik ze net de bak inrijden voor de prijsuitreiking (was dus de laatste die moest rijden) Ik baalde flink, gelukkig was er nog een 2de parcours. Daar konden we nog 2 uur op wachten.
Beetje losgestapt voelde al dat er een bommetje onder me liep
Beetje draven en ik voelde der groter worden en ze klapte bijna
Toen nog een beetje losgesprongen maar het was meer rondjes vliegen dan wat anders.Toen mochten we eindelijk de ring in. Wil ik groeten beginnen ze met de prijsuitreiking
Toen ging ze opeens toch over op mij en mocht ik starten. De eerste paar gingen goed na 4 had je een heel lang stuk. Moest je tussen een hindernis en het schot door (stond een beetje krap) en moest je daar net omheen naar de volgende. Splash wilde dus op die hindernis af en ik met alle geweld derom getrokken. Ze draait en kabaf
hindernis om ver
gewoon doorrijden. Toen gooide ze die balk eraf. Daarna door naar 6 en toen moest ik stoppen, omdat 7 de omgelopen hindernis was 
Spash helemaal over de zeik. Ik wil niet stoppen ik wil lopen
Sprong ze nog bijna de kantine binnen
Daarna weer verder. De rest ging super. Ben super tevreden, de laatste 2 keer uitgebeld dus we gaan er weer voor!
Denk ik
liepen hier en daar wat traantjes
Niet altijd handig