Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
loutjuh schreef:ik ben eigenlijk ook benieuw wanneer een auto wat mag trekken hoe reken je dit precies uit?
Spekky schreef:in het kentekenbewijs staat volgens mij hoeveel cc de motor is... onze auto heeft 1900cc en kan een 2 paards trailer mét paarden erin trekken.... maar de meeste vaders weten dat wel
(tenminste.. die van mij wel
)
loutjuh schreef:ik ben eigenlijk ook benieuw wanneer een auto wat mag trekken hoe reken je dit precies uit?
loeder schreef:een laadvermogen van 1600 kilo. Onze auto mag 1500 kilo trekken. Dus ik heb een aanhanger-rijbewijs nodig voor deze combinatie!![]()
Missouri schreef:ARGH!
Ik ben bezig met mijn B-E en kreeg dus te horen dat je dus ook niet op pad mag als je met laadvermogen (dus niet lading zelf) zwaarder is als je max. trekgewicht van de auto![]()
Nog maar eens bellen dan... grmbl
Sprintje schreef:Ik heb heel duidelijk gevraagd (dacht ik) Mag ik met met een bijv. suzuki alto een lege trailer verplaatsen? Dat mocht, maar het werd niet aangeraden
![]()
Missouri schreef:Je mag niet eens op pad met deze combi!
Over die 100 kilo doen ze meestal niet zo moeilijk als je aangehouden wordt, maar je kunt er net een treffen die een slechte kerst heeft gehad
Margreet schreef:[VMR] Faq. (bandages, zadels, rijbewijs BE)
Ook warm aanbevolen voor Missouri, want het klopt niet helemaal wat je zegt....