Douni schreef:Maar bij de paarden starten met een pony.. dat is toch wel neit echt een succes.
Ik ken namelijk een meisje die ook met haar E-pony bij de paarden is gestart en die kreeg veel commentaar dat ze die pony moest verkopen en een "echt" paard moest kopen. Iemand hier ervaring mee?
Er zullen vast wel juryleden zijn die liever geen pony in de ring zien tussen de paarden. Die opmerking die jij maakt heeft mijn zusje ook eens letterlijk te horen gekregen van een jurylid.
Maar goed, er zijn ook vast wel juryleden die liever geen Fjorden, Geldersen of afstammelingen van springgefokte hengsten (om maar wat te noemen) in de ring zien. De kunst is om daar boven te staan en gewoon voor jezelf zo goed mogelijk te rijden. En dan maakt het helemaal niets uit of je met een pony, een Fjord, een tuiger of een springgefokt beest in de ring verschijnt: als je goed rijdt, haal je echt je punten wel bij juryleden die niet bevooroordeeld zijn. En ik ben ervan overtuigd dat dat voor het merendeel van de juryleden geldt.