Nog vier te gaan!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Eusebio

Nog vier te gaan!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-04 09:58

Gisteren wedstrijd gehad in Zoetermeer, en de titel zegt het al: "Nog vier te gaan". *LOL* De zon scheen door het dak en gaf strepen op de grond, paard aan de kletter, ik er bijna af. Verward Nou dat begon lekker zeg, maar toch fijn losgereden en de eerste proef in. Het ging aardig maar er zat teveel spanning in waardoor ik geen stelling en buiging kon krijgen. Na de eerste proef werd ik bij Karel de Jong (jury) op het matje geroepen en moest uitleggen wat stelling en buiging was, ik sloeg helemaal dicht tuurlijk weet ik wel wat het is, maar op zo'n moment........ Bloos Bloos! Oke, tussen de eerste en tweede proef m'n Pluis flink dubbel gevouwen (grapje ) en ja hoor hij liep erg goed, hij kwam weer uit z'n juryhokje en zei: "kijk, dit bedoelde ik nou". Hij gaf de complimenten dat we een leuke combinatie zijn (ik zat er heel netjes op) en dat hij Pluis zo'n goed paard vindt, alleen nu de puntjes erop zetten. Bij de prijsuitreiking bleken we in de eerst proef derde te zijn met 153 punten (viel best mee), en in de tweede proef 1e met 158 punten. Yes, weer een punt, nog vier te gaan. Tong uitsteken

Nerootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 12:38

Goed zo!!! Word 2005 het jaar voor het Z!

Eusebio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-04 14:16

Nerootje schreef:
Goed zo!!! Word 2005 het jaar voor het Z!

I Hope So, Thanx. *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 18:40

Gefeliciteerd!

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 21:41

goed gedaan!

ik zou nu maar niet te snel gaan omdat de kampioenschappen dr aan komen en je niet een klasse hoger tussen de kampioenschappen door!

Eusebio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-04 09:29

heidehofs schreef:
goed gedaan!

ik zou nu maar niet te snel gaan omdat de kampioenschappen dr aan komen en je niet een klasse hoger tussen de kampioenschappen door!

Zo snel gaat het ook weer niet hoor! Knipoog Heb in januari 2 wedstrijden waarvan
1 selectie, dus dat gaat wel goedkomen, bedankt! *LOL*