Onyx was al heel erg druk en goed voorwaarts, dus ging als een trein door de proef heen. (het was haar vijfde wedstrijd)
Ik moet tegen een meisje, zij rijd heel goed, en we zitten gemiddeld op hetzelfde niveau, en wij halen dan ook meestal de 1ste en de 2de plaats. Vandaag in de proef dus weer tegen datzelfde meisje, en tegen iemand van mijn club, ik moest als laatste. Nou bleek, dat mijn coupon er al lag vóórdat ik had gereden.

Nou ik mijn proefje gereden, twee foutjes gemaakt(bij het halthouden gecorrigeerd toen ging ze met der kop omhoog, en bij aanspringen in de linkergalop bokketje maken) en Onyx op de trailer gezet. Zo slecht had ik niet gereden, iig béter dan dat meisje van mijn ponyclub, dat zei iedereen! Naja, ik dus mijn coupon afhalen, 159 punten..Het is misschien toch wel hoog voor sommigen, maar ik had toch echt wel beter gereden! En wat dat meisje voor punten had; 167

Iedereen vind dit zó raar, het kan ook gewoon niet, nu heb ik een blaadje met wel mijn naam enz erop, maar met aantekeningen met fouten die ik niet gemaakt heb. Er stond ook op; "In stap en draf meer voorwaarts". Ze was heel erg voorwaarts! Veels te veel zelfs!
Volgens mij hebben ze gewoon van blaadje gewisseld.
Zo werd ik dus 5de ipv 1ste

Snappen jullie hier nou iets van...