Weet niet precies hoe ik t moet beschrijven hier,maar goed.
Het gaat er dus om dat ik een heel fijn wedstrijdpaard heb,waar ik bij tijden wedstrijden mee rij,en pas geleden mijn 1e wedstrijd in de m2 gelijk met 2 wp en 2 2e plaatsen afsloot.
Op zich harstikke goed zou je denken,is het ook wel,maar dat kwam meer door het paard dan door mj,want hij word veels te weinig getraind om op dit niveau te lopen

rij misschien 2x per week,rij al vanaf 13e wedstrijden(nu 21)met onderbrekingen,en heb dit paard nu toch al ruim 3 jaar,en we hadden veel eerder dit niveau kunnen bereiken,als ik m goed zou trainen,maar op de 1 of andere maniet ben ik maar heel kort steeds gemotiveerd,en tja vanaf de m2 kan je het toch eigenlijk niet meer maken he om zo weinig te trainen.
Vroeger was ik wel erg gemotiveerd,reed altijd om het weekend wedstrijd,terwijl ik er nu wel veel meer lol in heb ,was vroeger echte sjago stresskip

Ik heb namelijk het vreselijke geluk de paarden aan huis te hebben staan,en zelfs nog 2!! 2,5 jarige potentieele toppers in bezit te hebben,maar aangezien ik al veel moeite heb met mijn 1e paard regelmatig te trainen,zal r iig wel 1 verkocht worden vand e zomer,soms kan je je toch wel voor je hoofd slaan he,andere zouden een moord voor zoiets plegen

Ik heb het ook wel erg druk hoor,ik doe nog een andere sport 4x ind e week en heb 2 banen enz,maar als je echt zou willen zou je het redden....
Nou dat moest ik gewoon even kwijt,waar het dus op uit komt is dat ik super paarden heb,ouders die er echt aan mee willen werken,alle faciliteiten aan huis,maar toch ben ik zo gek er niet ten volste van te genieten,ik rij al vanaf mijn 6e,zou t dan toch niet wezen wat ik wil.....