Vorige week dacht ik nog "Als ik winst rij, mag ik M2"... zette een goede proef neer, maar de jury was het er niet mee eens en we kregen 148. Tja, heb je soms.
Vandaag weer vol goede moed er tegenaan, maar het zat niet helemaal mee. Ze liepen een half uur achter, hoorde ik toen ik erop zat. Okee.... lekker lang gestapt aan de lange teugel, losgewerkt en opgepakt.
En hoezo ik ben een kleuter

Ja hoor, daar had je het al. Ik moest erin. Uurtje was snel omgevlogen! En wat doe je dan? Juist, geef de kleuter zijn speelkwartier

Rondje door de bak gallopperen aan de lange teugel. (Was toch niemand meer

En lopen dat het deed!

Pony weggezet, nadat ik samen met Tahnee had uitgestapt, naar de kantine en de punten gezocht.
176!!!!

Ik zat helemaal te trillen, haha, had het gewoon niet verwacht. 1,5 maand geleden kon je er niks mee beginnen en de selecties werden we 4e, 3e en 1e!! Want die 1e prijs hoorde bij de 176 punten

En dan blijkt dat je ook nog reserve kampioen bent van de kring

Wiehoe, super Boas! Ben echt ontzettend trots op het ventje dat we samen toch weer uit de dip zijn gekomen, en hoe!
Tahnee werd vandaag 2e met 168, de 1e selectie 1e met 170 en de 2e selectie was ze 2e met 154. Totaal is zij dus kringkampioen!
Moet eerlijk bekennen dat we buiten als 2 kleuters even hebben staan gillen

Even wat foto's
Tahnee en Maaike

Liefs Shanna en Boas