Dat wordt dan sinds maanden mijn eerste wedstrijd weer in verband met ziekte en een blessure van mijn paard.
Ooow oow oow als dat maar goed gaat.

De selectie is 30 januari in Roosendaal op Den Goubergh.
Wie doet er nog meer mee?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
WWWiske schreef:ja, ik rijd 30 januari wel mee in den Goubergh, maar niet voor de selectie van Indoor Brabant, want ik ben natuurlijk veeeeeeeeeeeeeeeeel te oud.
Daarnaast rijd ik geen 200+ punten, wat je toch wel nodig hebt om daar een beetje voor de dag te kunnen komen.
kadans16 schreef:Ehmmm die rij ik ook nie.Maar als ik de uitslagen van vorig jaar bekijk dan hoef je nog niet eens een WP te halen.De 6de plek had 179 punten en de 5de plek 181 in het Z2.Ook het Z1 behaalde niet bijster hoge punten.De winnaar 197 en de 6de plek 183 geloof ik.Dus ach wie weet.Natuurlijk dit jaar is anders maar goed.Geeft toch enigszins geruststelling
WWWiske schreef:Ja precies dat dacht ik al, en als je dan met 179 op een selectie naar Indoor Brabant mag, dan kan je daar toch niet mee voor de dag komen op iets als Indoor Brabant? Je rijdt daar toch tussen de (semi-)profs, tenminste dat is mijn mening hoor.
kadans16 schreef:Ehmmm die rij ik ook nie.Maar als ik de uitslagen van vorig jaar bekijk dan hoef je nog niet eens een WP te halen.De 6de plek had 179 punten en de 5de plek 181 in het Z2.Ook het Z1 behaalde niet bijster hoge punten.De winnaar 197 en de 6de plek 183 geloof ik.Dus ach wie weet.Natuurlijk dit jaar is anders maar goed.Geeft toch enigszins geruststelling