ik was door de selectie gekomen, ik mocht naar de kringfinale.. nou, laika opgezadeld enzo.. allemaal rijden.. ging kei goed.. totdat ze weer streek krijgt.... haar hoofd omhoog zetten en niks meer willen doen misschien nog bokken of achterit lopen maarja.. ik de ring in.. bij elk bordje stond een bak bloemen.. wat denk je.. hij ziet echt elke bloem! nou.. en ze had al streken.. ik dacht van onee he.. dit wordt niks.. maarja.. ik begin met proefje.. en wat denk je.. ze gaat gewoon langs de bloemen, ze gaat gewoon aan de teugel.. alleen ff met doorzitten kwam ze met haar hoofd omhoog, maar ze sprong wel goed aan in de gallop.. het ging.. tja.. redelijk.. uitslag.. wat denk je.. was 2e en mag door naar de brabantse kampioenschappen wauw echt zo gaaf
sorry moest ff mijn verhaal kwijt
kuzz
Anoniem
Geplaatst: 15-12-04 16:08
gefeliciteerd en succes op de brabantse!
benneton
Geplaatst: 15-12-04 16:33
Gefeliciteerd!! Mss zie ik je nog wel
bij welke kring rijd je trouwens?
rockey
Geplaatst: 15-12-04 16:46
goed gedaan
ik moet zondag kring finale rijden (kring oirschot) ben benieuwd
Melanie15
Geplaatst: 15-12-04 16:48
Gefeliciteerd en veel succes!
litteltje
Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-04 20:42
rockey schreef:
goed gedaan
ik moet zondag kring finale rijden (kring oirschot) ben benieuwd
ik doe ook mee aan kring oirschot:p dan moet jij bij de paarden rijden? die moesten zondag ja, mijn nichth ook.. M2...
litteltje
Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-04 20:44
benneton schreef:
Gefeliciteerd!! Mss zie ik je nog wel
bij welke kring rijd je trouwens?
C-L1 en kring orischot
jij? en.. ALS je me ziet.. verwacht echt niks van mij!! echth goed ben ik niet hoor ik ben allang blij dat ik er naar toe mag..