selectie

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

carow

selectie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-04 15:40

Overal lees ik dingen over selecties enzo maar wat is dat nou precies ?
En waar kan jeje daar voor inschrijven ? als dat nog kan ?

Bedankt Haha!

RJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 16:06

Het hangt van de regio af waar je rijd, maar maasdijk dat is toch ergens in noord of zuid holland... (sorry dat ik dat niet weet maar groningen is erg ver weg... ghighi) als je wedstrijden rijdt dan kun je ook meedoen aan selecties, dat zijn gewoon wedstrijden waar je je voor kan opgeven, moet je de wedstrijdkalender in de gaten houden en kijken óf en wanneer er een selectie voor jou klasse is

Pikolino

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 16:58

in de paard en sport staat er dan bij bijzonder heden dat er een selectie is en in welke regio.

een selectie wedstrijd is gewoon een normale wedstrijd eigenlijk maar je kan afgevaardigt worden naar de kampioenschappen.

CrOsSgIrL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 22:26

Ik heb ook een paar keer meegedaan met selecties..is best leuk hoor en wat je wint is ook altijd wel tof...maar uiteindelijk kom je niet echt veel verder met die selecties:S 9 van de 10 keer wordt er nooit meer contact met je opgenomen als je wat wint en als je dan een keer mazzel hebt dat je wel gebeld wordt is de wedstrijd altijd op een dag dat je niet kan haha;)

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 22:29

Bij onze kring mogen er gewoon een aantal door naar de RK dan komen alle gebieden van de hele kring bij elkaar rijden tegen elkaar een daarvan mogen er ook weer wat naar het NK.

Monieck

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 22:31

MissSisa schreef:
Bij onze kring mogen er gewoon een aantal door naar de RK dan komen alle gebieden van de hele kring bij elkaar rijden tegen elkaar een daarvan mogen er ook weer wat naar het NK.

als je in de l m of z zit (bij dressuur L2)

Monieck

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 22:32

CrOsSgIrL schreef:
Ik heb ook een paar keer meegedaan met selecties..is best leuk hoor en wat je wint is ook altijd wel tof...maar uiteindelijk kom je niet echt veel verder met die selecties:S 9 van de 10 keer wordt er nooit meer contact met je opgenomen als je wat wint en als je dan een keer mazzel hebt dat je wel gebeld wordt is de wedstrijd altijd op een dag dat je niet kan haha;)
huh Verward volgens mij bedoel je iets anders

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 22:35

love_Kaylie schreef:
als je in de l m of z zit (bij dressuur L2)

Ja oke de B en L1 mogen niet naar het NK

Pikolino

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 11:55

de L2 ook niet! alleen vanaf M1