wedstrijd dip?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

pol013

wedstrijd dip?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-04 17:19

Bah wat balen was dat zeg. Had afgelopen weekend een wedstrijd in de M1. Het was de bedoeling dat het de laatste wedstrijd in de M1 zou zijn omdat ik nog maar 1 puntje nodig had om naar de M2 te gaan. Mijn knollie loopt thuis super lekker en we waren er ook echt klaar voor om verder te gaan.
Nou liep hij afgelopen weekend (en de wedstrijd daarvoor) voor geen meter. Het vervelende is dat ik er niet achter kan komen of hij zo dom loopt omdat hij gespannen is of dat hij me voor de gek loopt te houden. Vergt allebij namelijk nogal een andere aanpak.
Thuis is hij op het moment ook behoorlijk gefrustreerd. Beetje lopen kwallen en etterig doen. Ook hier kan ik niet vinden waarom het zo is. Hij haat koud weer dus dat zou het kunnen zijn. Zou ook kunnen zijn dat we zo hard aan het werk zijn dat hij het in zijn koppie even niet bij kan houden etc. etc.
Kortom erg frustrerend allemaal. Ach ja dan moet ik mijn doelen maar even bijstellen en hopen dat het binnenkort weer beter gaat.

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 17:33

Je geeft zelf aan dat je de laatste tijd hard aan t werk bent, ik denk dat dat het is, dat hij t even zat is, doe n paar dagen rustig aan of even wat anders. Een keer naar buiten, rustdagje, balkjes lopen of springen enz.

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-04 17:40

Ja maar ik zeg ook dat hij het thuis wel heelrijk doet, En ga maar eens per maand op wedstrijd dus daar kan hij ook nog niet echt tebak van hebben.
Springen die ik sowieso 1x per week; buitenrijden 2 x, stapdag 1 x. En dan 2 a 3 keer geconcentreerd aan het werk (dressuur).
Neem zelfs op wedstrijd lekker even een hindernisje (als ze er staan). Dan moet je die andere dressuurmadammen zien kijken!

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 17:47

Ja die mutsen kijken of je gek bent(wat ook een leuk effect heeft: lange teugel aan het begin, effe draven daarna galoperen in de verlichte zit en dan oppakken. Staan ze ook te mutsen).

Jammer dat het niet zo goed ging

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 17:53

ja het is idd jammer dat je net dat puntje niet gekregen hebt
Maar ik ken dat.. Ik zit nu ook zo te klooijen, vind ik dan.. Ik weet niet wat het is..Maar ik word er helemaal GEK van Boos!
Op het ene moment loopt ie echt de sterren van de hemel en nu weer: om de meter trapt ie naar mijn been dan gooit ie zijn ankers uit en als ik hem voorruit wil laten lopen bokt ie 100x achter elkaar...ZOOOOOO FRUSTREREND Verdrietig en waarom ie dat doet, geen idee...

Nou heel veel succes.. en dat puntje komt er wel Knipoog