Jury's *zucht* 2e selectie :)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Annash
Blogger

Jury's *zucht* 2e selectie :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-04 22:15

Vorige selectie een brave maar nette M1 proef neergezet. Die jury kennende was het in mijn nadeel dat ik als 1e startte, maar toch goed voor 163 punten en een gedeelde 4e plaats. Er deden toen 8 combinaties mee, dus niet super, maar na onze dip was ik heel tevreden!

Vandaag, hele fijne foutloze proef neergezet, wat flitsender als de vorige keer en meer bevestigd. Van te voren had ik de punten al gehoord.

Een aantal voorbeelden:

* Tahnee, vorige keer 170, nu 154. Haar proef heb ik zelf voorgelezen en dat was toch al gauw 10 punten meer waard.
* Renske, vorige keer 162, nu 135. Proef heb ik niet gezien. Mijn moeder zei dat het niet heel netjes was, maar WEL zonder fouten!
* Sarina, vorige keer 163 (net als mij dus) en nu 130.

Zo was de 1e prijs in de M2/Z1 140 punten (Gefeli Manon Tong uitsteken), vorige keer had Manon 168! En zo waren er nog wel meer leuke verschillen....

Mijn punten: 148

Dan slik je toch wel even. Ik weet zelf dat ik er zeker 10 meer verdiend had, zelfs wel 15 of nog een paar extra.

Fijn, die jury's. Nou moet ik eerlijk toegeven dat de jury van de 1e selectie wel graag punt, al had ik wel gewoon punten die correct waren.
Maar nu... hmm nou nee eigenlijk niet Clown

Beetje jammer. Was nog wel 3e en dus weer money erbij Vork

Toch vraag ik me af hoe het kan. Met een cursus worden toch dezelfde punten belicht? .

Anyway, deze mevrouw had het over het feit dat je in de M1 een verzamelde draf moest rijden. Pardon, waar staat dat in het boekje dan? Natuurlijk moet het achterbeen er goed onder zijn, en mag het al iets verzamelder als in de L, maar echt verzameld... Scheve mond

Zo, dat is er ook weer uit Haha!

PAMIE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 22:19

Tjah Jurys T blijf een w0nder hoor Bloos!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 22:30

tsssk deze punten zijn veel héél erg laag!
Nou ja jij iig gefeliciteer met je 3e plek Shanna!

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 22:34

Het is en BLIJFT een jurysport... Je doet er niks aan..

Zo hadden wij het gister ook wat, met een fnrs wedstrijd

Melanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 22:36

sommige jury's hebben er echt geen verstand van, dat is alleen niet o motiverend voor de genen die rijden , maarja niets aan te doen en gewoon volgende keer beter.
Je doet het tenslotte voor je plezier.

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 22:41

gefeliciteerd met je 3e plaats, ookal vielen de punten tegen. laten we het er maar op houden, dressuur=een jurysport.
had er gister ook al last van, moest als eerste starten, jury punten nogal voorzichtig, kreeg maar 159 punten, maar was uiteindelijk wel nog 2e van de 15! (alleen de eerste en ik hadden een wp) naja k had ook wel 10 punten meer verwacht, zelfs nadat ik de video nog gekeken had!

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 23:04

Nou je hebt toch weer mooi een 3e plaats bemachtigd! Wel een beetje rot punten daarvoor Boos!

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 23:13

Jammer van je punten, maar gefeliciteerd met je prijs Lachen Zit je nog in de running voor de kampioenschappen?

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-04 23:17

VValar schreef:
Jammer van je punten, maar gefeliciteerd met je prijs Lachen Zit je nog in de running voor de kampioenschappen?

Waarschijnlijk alleen als ik de laatste selectie 1e word. Die kans is klein Tong uitsteken Denk dat er 2 doormogen. Miss dat 1e reserve wel lukt... laatste worden doe ik iig niet meer Haha!