Wedstrijdgoals 2004: hebben we ze gehaald?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Manon

Wedstrijdgoals 2004: hebben we ze gehaald?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-04 15:16

Naar aanleiding van dit topic: [WD] Wedstrijddoelen 2004

hoe staan de zaken nu?

Vorig jaar rond deze tijd schreef ik dit:
Manon schreef:
Mijn doel is om in ieder geval mijn winstpunten voor de M1 te halen, en heeeeeel misschien wel M1 starten Tong uitsteken , maar eerst wil ik de L2 goed voor elkaar hebben.

Gisteren mijn laatste wedstrijd van dit jaar (klinkt wel dramatisch Haha!) gereden en ik kan mededelen dat Sevin en ik nu M1+8 wp zijn. Mission ruimschoots completed dus Tong uitsteken

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 15:25

chantal_cs schreef:
Murphy:
Ik ben nu Z SGW, zou wel leuk zijn als ik eind 2004 lekker wat winstpunten heb ik de Z! (Ik hoop ongeveer 10 winstpunten te rijden komend jaar)
M1 dressuur met winstpunten
M springen met winstpunten

Nouska:
Is nu B SGW, Springen en Dressuur.
Ze is drachtig dus ik kan haar vanaf augustus ongeveer pas weer starten (en ik start nu t/m januari)
Ik ga najaar SGW seizoen L SGW met haar starten en hoop dan eind van dat jaar lekker wat winstpuntjes te hebben in de L.
Springen wil ik eind van het jaar ook L starten en dressuur blijf ik nog lekker komend jaar in de B, ik rij ook bijna geen dressuurwedstrijden met haar, hoop wel eind 2004 wat winstpuntjes in de B dressuur te hebben.

Murphy heeft sinds eind februari stil gestaan met een peesblessure, ik ben nu net 3 weekjes weer met hem bezig, dus we hebben niet de kan gehad wedstrijden te rijden.

Nouska is verkocht in maart, dus ook met haar heb ik niet de kans gehad wedstrijden te rijden.

Ondertussen heb ik Lucky Lady gekocht en rij ik Cheval voor iemand op wedstrijden.

Lucky is nu L springen startgerechtigd, we rijden nog 1 L SGW dan gaan we de M SGW in en we zijn B dressuur.

Cheval is nu L springen, L SGW en L1 dressuur.

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 15:35

Ik wel, ik wilde de M2 door zijn, inmiddels ben ik al bijna de Z1 door.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 15:52

Citaat:
Eind van 2004 hoop ik toch wel m1 te starten (met een winstpuntje?). Oki is dan ongeveer een jaar onder het zadel en zou daar dus erg blij mee zijn. Rond januari/februari ga ik waarschijnlijk over naar de L2, de oefeningen beheerst oki al goed (ook voor de M), alleen krijg ik het er op concours nog niet zo uit. Dus ook een doel.

Haike, weer kunnen dressuren zonder bang te zijn dat ik het verknal. Maar Haike zal waarschijnlijk verkocht worden.

Oki: volgende week start ik mijn eerste M2-wedstrijd. Zou eigenlijk al 4 december in Breda gereden hebben maar hadden toen pech met de trailer. Dit doel is dus zeker gehaald OK dan!

Haike: kon weer dressuren, heb nog 1 wedstrijdje gereden; m1 +winst. Ondertussen is ze idd verkocht, maar ook hiermee mijn dioel dus gehaald!

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 16:11

Ik had geen doel genoemd, maar voor wat ik de laatste tijd behaald heb is hét doel zeker wel gehaald hoor Haha!

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 16:39

Ik heb niets genoemd daar, maar had het doel om ooit een wedstrijd met Syta te gaan rijden. En dat is inmiddels gelukt Haha! Nog geen winstpunten misschien maar daar gaan we per 2005 hard aan werken!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 17:05

Lielle schreef:
Pablo
klasse 2 startgerechtigd endurance (nu 1 keer klasse 1 uitgereden)
min M startgerechtigd springen (nu L+1)
min M1 dressuur met wp (nu L2 + 4)
L SGW met wp (nu B + 5)

Raimaer
klasse 2 startgerechtigd endurance (nu 1 keer klasse 1 uitgereden)
M startgerechtigd springen (Nu B+11)
M1 dressuur met wp (nu L2 startgerechtigd)
terreinrit / oefencross gestart (nog niets gedaan)

na weer een jaar met heel wat blessures bij beide paarden (Raimaer pas weer gestart in september na in januari 1 wedstrijd te hebben gereden, Pablo van juni tot eind oktober uit de running) is dit het resultaat.

Pablo
L spr + 8 (4 wedstrijden dit jaar)
M1+6 (5 wedstrijden dit jaar)
B+14 (5 wedstrijden dit jaar)

Raimaer
L spr + 2 (2 L wedstrijden dit jaar)
L2+9 (5 wedstrijden dit jaar)
B+7 (4 wedstrijden dit jaar)

endurance zijn we niet aan toegekomen.

Dus de doelen zijn niet gehaald, maar toch is het boven verwachting goed gegaan. Alle wp'en (op 5 wp van Pablo in de sgw na) zijn gehaald sinds september.

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 18:37

ik schreef:

Oohh ik zou het geweldig vinden om met Pasha in de M te komen
en hoop met het springen in de L
Lijkt me echt heeel tof als dat lukt

mzz nou we mogen M starten dus dat is wel gelukt Haha!
maar dat springen hahaha.. volgens mij ging het toen nog goed dat ik zo positief was.. want springen hebben we opgegeven Haha! hahah Tong uitsteken
Ik ga voor de dressuur Haha!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 19:03

Karin schreef:
Ik wil heel graag op onze thuiswedstrijd op 4 september (Holterberg) met Ret in de klasse 3 uitkomen - en die rit goed uitrijden natuurlijk. Hoe we daar naartoe werken, zien we nog wel: ik heb nog geen flauw idee welke wedstrijden we verder zullen rijden. En misschien starten we wel eerder klasse 3, wie weet. We zijn tenslotte startgerechtigd. Maar goed, het seizoen dus afsluiten met minimaal één goed uitgereden klasse 3-wedstrijd.

Dit is gelukt, zie [WD] Endurance Holterberg: nu zijn we echt klasse 3! Lachen

Citaat:
En verder is mijn doel om het paard gezond en heel te houden zodat we dat wedstrijddoel bereiken. Lachen

Dat is ook gelukt. Hopelijk zet deze lijn zich volgend jaar voort, dat zou wel fijn zijn. Knipoog

obelixje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 19:29

mijn doel was dat ik mijn eerste wedstrijd met blix gereden zou hebben en dat is gelukt. Heb een aantal wedstrijden gestart in het B. Kwam er later via de knhs achter dat dat eigenlijk niet had gemogen en start vanaf nu M1, dus dat is wat hoger dan het doel dat ik had gesteld Knipoog Maar ik heb nog geen M wedstrijden gestart, wacht daar ook maar even mee totdat ie nog beter is! maar ben zeer tevreden over dit jaar.

benneton

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 21:09

Ik wilde met Nono naar het Z1, is me gelukt (net) binnen het jaar.
Met Bobby wilde ik de L2 door, maar dat is niet gelukt omdat ik hem niet veel heb kunnen trainen en hij ook nog een tijdje kreupel is geweest, dus niet veel wedstrijden gereden.

Toen kwam er ook nog een nieuwe begin Juli. Die wilde ik per 1 okt. in het Z1 uitbrengen en door de selecties heen. Ik mag naar de Brabantse nu!! En we hebben 5 winstpunten.

Tevreden over dit jaar!