chantal_cs schreef:Murphy:
Ik ben nu Z SGW, zou wel leuk zijn als ik eind 2004 lekker wat winstpunten heb ik de Z! (Ik hoop ongeveer 10 winstpunten te rijden komend jaar)
M1 dressuur met winstpunten
M springen met winstpunten
Nouska:
Is nu B SGW, Springen en Dressuur.
Ze is drachtig dus ik kan haar vanaf augustus ongeveer pas weer starten (en ik start nu t/m januari)
Ik ga najaar SGW seizoen L SGW met haar starten en hoop dan eind van dat jaar lekker wat winstpuntjes te hebben in de L.
Springen wil ik eind van het jaar ook L starten en dressuur blijf ik nog lekker komend jaar in de B, ik rij ook bijna geen dressuurwedstrijden met haar, hoop wel eind 2004 wat winstpuntjes in de B dressuur te hebben.
Murphy heeft sinds eind februari stil gestaan met een peesblessure, ik ben nu net 3 weekjes weer met hem bezig, dus we hebben niet de kan gehad wedstrijden te rijden.
Nouska is verkocht in maart, dus ook met haar heb ik niet de kans gehad wedstrijden te rijden.
Ondertussen heb ik Lucky Lady gekocht en rij ik Cheval voor iemand op wedstrijden.
Lucky is nu L springen startgerechtigd, we rijden nog 1 L SGW dan gaan we de M SGW in en we zijn B dressuur.
Cheval is nu L springen, L SGW en L1 dressuur.