Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jasmijn schreef:Mag allebei.
Stropdas zie je bijna nooit meer.
sjokkemeule schreef:En is het nog een verschil tussen een gehaakte of een gladde das ??
Rare vraag weet ik, maar 25 jaar geleden, bij de pony's reed je in de B met een lichtblauwe jas, gehaakte das, ging je naar de L mocht je een gladde das, en hoger, werd de blauwe jas vervangen door een zwarte of een heel donkerblauwe, lag eraan of je een mannetje of een vrouwtje was.....
sjokkemeule schreef:Moet je in de dressuur als man zijnde nu met een plastron of met een stropdas rijden ?
Regelementen doorgespit, kan er nix over vinden, maar de statuten van de vereniging schrijven plastron voor, maar op de hele vereniging ben ik de enige die als man start bij de paarden. Dan vind ik een das mooier dan een plastron.....
Mikkie schreef:Hier in de buurt rijden eigenlijk alle mannen met een stropdas. Persoonlijk vind ik dat ook wat "mannelijker" dan een plastron. Misschien als je echt gaat scoren en straks in een frak ten tonele verschijnt, maar nu vind ik toch echt een stropdas mooier.
sjokkemeule schreef:Ik heb net het secretariaat gebeld.
De vrouw die daar werkt, die jureert zelf ook. Zij zegt dat een plastron moet, want zij zijn in feite verplicht een ieder die met een stropdas start de baan uit te sturen.
Ik neem zekere voor onzekere en doe wel een plastron om, ik zie hem zelf toch niet hangen....