een en al drama

vanmiddag met ossi in de B dressuren(2ex )
os ingeladen, gereden, ging niet zo leuk als de vorige keer, maar op zich geen extreme fouten. wachten op de prijsuitreiking, toen hoorde we dat er met spoed een DA gebeld moest worden omdat ene paard tussen de klep had gezeten??????
ik meteen naar buiten kijken of die ossi weer wat lomps had uitgehaald, maar gelukkig die stond nog

het paard van mijn klasgenootje/zus van klasgenootje(was gewoon stom toeval dat ik haar tegen kwam...komen uit friesland) en ze was nogal overstuur dus ik naar buiten. damn...wat een bloed!

gewacht op de da, toen zou ik mee omdat ze niet wisten waar de kliniek was(want de da kon toch nix daar dus die bleef op de kliniek)
paard met man en macht op de kar gezet, arme beest durfde echt niet meer

toen prijsuitreiking....ik was 2x 1e

snel naar huis,want oet moest in de L2 en moest nog gevlochten worden!! ossi stond erg vervelend te doen in de kar...zo erg dat we het niet vertrouwde...

maar met dat andere paard...ff daarvoor zat ze nog op de kliniek...dus wij naar de kliniek...bleek ze thuis te zitten

oet was voor zijn doen erg braaf!

een lang dagje dus...ossi staat weer thuis, gaat het weer goed mee!!!! gelukkig maar!!