een en al drama
, maar ook lol!
vanmiddag met ossi in de B dressuren(2ex )
os ingeladen, gereden, ging niet zo leuk als de vorige keer, maar op zich geen extreme fouten. wachten op de prijsuitreiking, toen hoorde we dat er met spoed een DA gebeld moest worden omdat ene paard tussen de klep had gezeten??????
ik meteen naar buiten kijken of die ossi weer wat lomps had uitgehaald, maar gelukkig die stond nog
het paard van mijn klasgenootje/zus van klasgenootje(was gewoon stom toeval dat ik haar tegen kwam...komen uit friesland) en ze was nogal overstuur dus ik naar buiten. damn...wat een bloed!
het spoot gewoon uit de kootholte(was met zijn been aan de haak van de trailerklep blijven hangen!! en het bloed bleef maar spuiten
gewacht op de da, toen zou ik mee omdat ze niet wisten waar de kliniek was(want de da kon toch nix daar dus die bleef op de kliniek)
paard met man en macht op de kar gezet, arme beest durfde echt niet meer
maar toen bleef ik toch en ging iemand anders mee. toen prijsuitreiking....ik was 2x 1e
met 164 en 168-2(domme ik was verkeerd gereden....en er werd nog wel voorgelezen ook.(zie topic over voorlezer!
)snel naar huis,want oet moest in de L2 en moest nog gevlochten worden!! ossi stond erg vervelend te doen in de kar...zo erg dat we het niet vertrouwde...
thuis aangekomen zag je duidelijk de symptomen van koliek, steeds liggen,trappen naar de buik, snel eigenaresse van oet gebeld(=da) ik moest maar ff komen!!maar met dat andere paard...ff daarvoor zat ze nog op de kliniek...dus wij naar de kliniek...bleek ze thuis te zitten
lekker tabiet...was er ook niet echt bij met me kop!! woont verdorrie net 2km bij mij vandaan
paard met die wond was nog opd e kliniek, hadden ze platgespoten, en moest op de kar, naja je kon trekken en duwen(wat ik dus deed) maar hij verzette gene stap!! ik wilde hem omduwen,maar hij haalde vreselijk uit!!
auuuuuuu me hele witte rijbroek onder het bloed!
maja paard is uiteindelijk daar gebleven.dus wij weer terug! nou was toch niet zo goed, spuit gehad en daar gelaten. oet gevlochten en meteen meegenomen!oet was voor zijn doen erg braaf!
galop was wat rodeo, maar ik ha dniet te klagen!
resultaat: 151 en 158!
yeahhheen lang dagje dus...ossi staat weer thuis, gaat het weer goed mee!!!! gelukkig maar!!

maar ik doe niet mee aan de selecties hoor!
denk dat ik lekker in de B blijf hangen!