4e wedstrijd in het M1 met Madeni Tomos

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mloui

4e wedstrijd in het M1 met Madeni Tomos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-04 21:04

Hmm vandaag had ik mn 4e wedstrijd in het M1 met ons welshcobje Tomos. Ik zag er een beetje tegenop want ik had in 14 dagen slechts 1x gereden. Maarja, ik stond nu eenmaal ingeschreven en zo ontiegelijk veel wedstrijd ervaring heeft hij nu ook niet, dus wij naar concours getufd.

Eenmaal daar aangekomen eerst eens lekker iets gedronken en vervolgens onze haarbal (maar niet voor lang meer Cool ) van de vrachtwagen afgehaald. Zelf had ik er een hard hoofd in. Ik met mn harige pony tegen al die grote dressuurgefokte paarden die glad in hun haar zitten. Maar goed, al met al liep hij best lekker.

Toen de ring in. Mn eerste proefje ging op een paar dingen na best redelijk. Na mn eerste proef zat er 1 combinatie tussen en toen moest ik weer de ring in voor de 2e proef. Opzich liep hij wel lekker, alleen ik maakte zelf een paar stomme foutjes. Kdacht dat ik het wel kon schudden.

Toen kwam de prijsuitreiking, en een wonder geschiedde; Ik was 2 keer 2e met 169 en 165 punten (eigenlijk 167, maarja...stomme fout dus -2)!!! Hij heeft pas 5 proefjes gelopen in het m1 en kheb nu weeral 5 winstpunten tussen de paarden, ow wat zijn we trots op ons mannetje!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 21:35

Zooo, netjes hoor!
Op naar de M2!

idje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 21:36

Het blijft kicken he? Met die dikke ronde pony al die dressuur-gefokte rijtypische paarden naar huis rijden. Haha! OK dan! Haha!

Kimduursma

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 21:38

gaaf zeg!!!!!!

gefeliciteerd!!!!!!

xx k i m xx