verslag van mijn eerste oefenwedstrijd

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jacqueline4

verslag van mijn eerste oefenwedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-04 14:21

Vandaag al vroeg op stal Om 8.15 zouden we hem in de trailer gaan zetten om naar de wedstrijd te gaan.
Wobke liep keurig de trailer in. Super gewoon. OK dan!
Onderweg was hij ook heel braaf. Vrachtwagens die langskwamen waren toch wel wat eng maar gewoon een voorbeeldig paard.

Aangekomen in Hollandse Rading. Wobke het zadel en hoofdstel ingedaan en Cor (bedankt voor alle hulp) liep alvast een rondje door de binnenbak. Hoorde dat dat heel eng voor hem was hoor. Haha!

Daarna losrijden was zelf toch wel iets gespannen en daardoor iets te afwachtend. De eerste proef ging zoals verwacht, niet.

De tweede proef had ik zo iets van lopen en het zelf ook gewoon doen. Dat had ik natuurlijk ook de eerste proef moeten doen maar ja zo gaat dat. We dachten biede: Help, Beide wat onwennnig !!!

De tweede proef ging al veel fijner. Ik had nu wel het idee dat ik lekker rond ging en dat sommige delen aardig gingen en voor een eerste keer was ik dik tevreden.

Wobke was zo blij met al die nieuwe vrienden hij bleef maar hinniken. Zo lief.

Mariette(bedankt ook jij voor alle hulp en het voorlezen) vertelde dat zij de puntenlijsten voor mij niet mocht halen of ik even meeging. Natuurlijk liep ik mee. Wist ik veel!!

Van de eerste proef was de tweede prijs 158 en de eerste 159. Nou daar zat ik toch ver onder. (145 punten had ik)
De uitslag van de tweede proef werd meedegedeeld en ik was even sprakeloos want ik was tweede met 157 punten. Dat had ik echt niet verwacht.

Wat knap van ons!!!. Helemaal leuk.

De volgende keer dat we voor het eggie gaan starten is 8 januari. Ik heb er nu al zin in.

Mariette heeft foto's gemaakt en die zullen snel voor jullie geplaatst worden. Cheese!

Natascha13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 14:49

Goed joh!!! En veel succes de 8ste. Waar moet je dan?? Misschien kom ik je wel tegen.

Jacqueline4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-04 16:22

Wobke en ik rijden B.

Hij is 5 en het was zijn eerste wedstrijd en eigenlijk ook de eerste keer dat hij op vreemd terrein was en ook voor het eerst in een binnenbak dus we zijn zeer trots op dit stoere paardje

dolfijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 20:09

Hoi Jac,

Wat onwijs leuk!!!!! Gefeliciteerd!!!! Ik ben echt heel blij voor je. En nu de volgende keer voor het echie.. en dan ook zo goed doen hè!!!
Jullie zijn een leuk stel samen!! Heel veel succes alvast voor januari maar voor die tijd zie ik je vast nog wel..

groetjes rilana

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 20:10

Keurig resultaat voor een eerste wedstrijd!
Alvast veel succes op je volgende wedstrijd.

tequila

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 20:13

Netjes Jac, echt goed van jullie! Leuk dat hij het zo braaf deed, zo'n binnenbak kan best eng zijn
Alvast veel plezier en succes gewenst 8 januari, het gaat helemaal goedkomen met jullie OK dan!

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 21:05

julie hebben het super gedaan hoor OK dan! we zijn heel erg trots op julie!
De eerste proef was je nog wat voorzichtig, maar in de 2e proef ging je lekker aan het rijden en gingen hele stukken al erg goed! In januari gaan we gewoon weer kijken hoe het gaat, we doen het voor de lol toch!
Afbeelding

Afbeelding
hoezo spanning....de damp slaat er van af!

Eusebio

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 21:33

Gefeliciteerd hoor, heel goed gedaan! OK dan!

MiraMar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 23:57

Wauw, Jac! Echt heel goed! Als je straks officieel gaat starten kom ik wel een keer supporteren hoor!
Enne... leuke zenuwachtige foto's! Haha! Wat vormen Woppie en jij samen toch een mooi plaatje!

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 11:24

goed gedaan, voor de eerste keer.

Ik ga 9-1 mijn eerste wedstrijd met me 3-jarig rijden. Je hebt ons een goed voorbeeld gegegeven. haha

Tonke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 23:57

Wauw Jacqueline. Wat super . Jullie zijn echt een geweldige combinatie. Waar heb je de 8ste de wedstrijd, misschien dat ik dan kan komen kijken. Wobke is en blijft toch een klein beetje mijn kindje. Ik ben super trots. Ga zo door en zet 'm op. OK dan! OK dan!

Timmie2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 15:36

Hoi ga zo doer super goed